marți, 9 februarie 2010

O sa ma bage-n mormant femeile

Sor'mea este din nou cu noi, si bineinteles ca se exprima artistic in bucatarie. Maica'mea la fel, gateste de parca are o armata cu care vrea sa rastoarne guvernul, mai ales ca a fost o problema cu congelatorul si a gatit din el tot ce se putea.
Si ce e asa de rau in asta? Dar cine credeti ca trebuie sa manance tot, sa ii mai si placa si dupa aceea sa raspunda si la mini-interegatorii despre cine gateste mai bine, daca mi-a placut, de ce mi-a placut samd.
Pe langa asta, daca tot lucreaza in domeniul alimentar, sor'mea a adus acasa vreo 4 tipuri de inghetata, cine altcineva decat mine sa se sacrifice pentru scopul nobil de a le manca??
Am totusi limite, cat pot sa merg pe bicicleta si sa trag de extensor ca sa mai consum calorii? Deja ma dor tendoanele in mana stanga si ar fi cazul sa fac o pauza, sa se refaca dupa efort.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu