luni, 22 februarie 2010

Momente in viata

Exista momente in viata in care trebuie sa alegem cum sa ne purtam, pe ce drum sa mergem, daca sa fim buni sau rai. Momente care ne definesc si in care este important sa avem persoanele ce conteaza pentru noi aproape, ca sa ne fie alaturi, ca sa trecem mai usor peste situatii.
Job-ul meu precedent s-a terminat, aici se pot povesti multe si arunca cu ceva mai mult noroi decat e acum pe strazile din Bucuresti. Mie mi-a parut rau, ma simteam acolo ok per total, colegii pe care nu ii apreciam, macar ii stiam cum sunt. A fost un moment greu, in care mi-ar fi prins bine sa nu fiu singur si sa am parte de incurajari si de un tinut in brate. Nu s-a intamplat, asa ca a trebuit sa trec peste asta singur.
A doua zi de Craciun nu s-a mai trezit Zgaibete, si desi eram atasat mai putin de el decat de Bilbo, asta m-a lovit greu, socul a fost mare pentru ca nu ma asteptam deloc. M-ar fi ajutat sa nu plang singur dupa el, dar nu am avut pe nimeni langa, care sa ma "maltrateze" cu o vorba buna. Asa ca am trecut singur si am mers mai departe.
Luna trecuta, cand ma intoarceam de la un interviu, am dat peste amaratul acela mic de Mr. Lucky, pentru viata caruia m-am luptat 3 zile si n-am reusit sa il scap. Cu moculita lui inteligenta si smechera, si-ar fi gasit o casa in care sa fie tinut si iubit, si acum ma gandesc ca poate daca il gaseam mai repede avea sanse mai bune. Inca o pierdere pe care am suportat-o singur cu gandurile mele.
In mod ciudat pentru cat de dur sunt sau cel putin vreau sa par, raspund surprinzator de bine la delicatete si gesturi mici si neinsemnate, pentru mine conteaza mai mult un luat in brate curat decat o noapte pierduta in cluburi sau prin paturi straine. Din pacate pentru mine, sunt o fiinta tare ciudata, am nevoie sa fiu luat in brate, dar las foarte greu pe cineva sa se apropie indeajuns pentru asta.
Imi petrec timpul cu exercitii fizice, in fiecare zi devin un pic mai puternic. Merg pe bicicleta, in fiecare zi devin un pic mai rezistent. Ce m-a lovit si m-a ranit imi face de fiecare data sufletul mai dur si mai greu de patruns de blandete sau afectiune, mai convins de alternativele pe care le-am ales pentru situatiile viitoare. Nu imi place ce am de facut, dar am fost indatorat de altii si cred trebuie sa le corespund in mod reciproc pentru ca eu nu vad situatia ca si cum ei mi-ar fi mie datori cu ceva. Eu le sunt dator lor, sper ca eu voi fi in stare sa raman corect si cinstit, m-as simti murdar daca as fi duplicitar si ipocrit si ar fi foarte ironic sa ajung ceea ce ma dezgusta.
Si pe de alta parte, G'kar din Babylon 5 avea un punct de vedere cu care sunt perfect de acord.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu