vineri, 12 februarie 2010

Eu si Sherlock Holmes

Voiam sa scriu asta aseara, dar eram prea adormit si tarziu, asa ca m-am intors dimineata :P.
Weekend-ul trecut am vazut inca o data filmul Sherlock Holmes, cel cu Robert Downey Jr. in rolul titular. Trec repede peste faptul ca l-a jucat mizerabil fata de viziunea lui Arthut Conan Doyle si ca scenariul includea un repros de la Watson pentru dezordinea si igiena precara a lui Sherlock Homes, cand acesta e recunoscut pentru pedanteria si curatenia sa de pisica. Crime capitale in ochii mei, dar sa depasim acest moment, am fost in familie la film si ne-am distrat. Adica le-am stricat fetelor toate planurile lor de agatament, daca au avut martor :)).
Eu si Sherlock Holmes avem aceeasi problema, lipsa de activitate, in film el este disperat de stagnarea in care se afla fara un caz de rezolvat iar eu ma plictisesc de moare acum ca nu am probleme si crize de rezolvat, atat de mult ca nici nu am chef sa ma joc.
Este greu pentru o minte activa sa lancezeasca fara ceva de procesat, fara un scop de urmarit, care sa o preocupe si sa ii dea o activitate constanta.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu