marți, 9 februarie 2010

Cateva realitati

Sunt rau, rautacios, ranchiunos si razbunator.
Sunt incapatanat, afurisit si imi tin minte datoriile ce le am de platit.
Viata unui necunoscut nu are nici o valoare pentru mine.
Sunt arogant si mandru de corpul pe care mi l-am creat prin exercitiu si vointa.
Urmez un cod ce imi permite sa ma razbun, sa pedepsesc dar nu si sa caut sau sa imi creez ocazia sa fac asta.
Imi lipsesc compasiunea, mila, empatia, intelegerea.
Oare ce poate avea consecinte mai grave, sa fie cineva oarecare suparat pe mine, sau sa fiu eu suparat pe cineva? Nu de alta, dar daca ma uit la mine, la lipsa de emotii, de relationare sociala, la simptomele de OCD nu pot decat sa trag concluzia ca am toate elementele unui sociopat, ale unui Hannibal Lecter pentru cine intelege referinta.
Ca sa mai folosec o replica celebra, o intrebare pe care ar fi util sa si-o puna multa lume in viata e "Do I feel lucky? Well, do ya, punk?", inainte sa ia vreo decizie sau sa faca vreo alegere. Alegerile au consecinte, iar cu unele trebuie sa traiesti tot restul vietii, stiind ca sunt din vina ta sau ca esti responsabil pentru ele.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu