marți, 16 februarie 2010

Semnificatia unui "te iubesc"

Am citit cea mai noua postare de pe blogul lui Curvette, alt suflet ranit din lumea asta, si mi-a beculit neuronul. Cand ii spun unei femei "te iubesc" inseamna ca o vad purtandu-mi numele de familie, pe langa o relatie lunga impreuna, pentru mine asta inseamna pe termen lung. Probabil alta diferenta care pe mine ma face un ciudat fata de restul barbatilor care arunca declaratii cu orice ocazie. Eu il folosesc foarte rar, pentru mine asta inseamna o promisiune si o responsabilitate pe care o accept. Ce inseamna pentru altii, e problema lor.
Eu actionez, sau mai bine spus actionam, pentru ca ma mai schimb si eu, doar daca eram sigur ca e vorba de sentimente, de care sentimente e vorba, si nu doar de nevoi. Basically, nu-mi dau voie sa ma culc cu o femeie doar pentru atractie fizica, daca nu vreau sa ma si trezesc langa ea a doua zi dimineata pentru urmatorii ani.
Sau cel putin asa eram inainte sa constat ca eram cam singura persoana care procedeaza corect si pe fata.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu