luni, 21 decembrie 2009

Bug enervant in WoW

Adica INCA unul pe langa tona care sunt deja. Din cand in cand chiar imi place sa ma joc WoW, in principal pentru ca imi plac profesiile si sa fac un pic de comert in joc ca sa obtin bani (asta e partea in care fac ochi $$).
Dar exista o chestie care imi face draci: zburatul. In principiu, faci click pe buton, incaleci pe grifon, liliac, dragon, covor zburator sau ce ai si te misti din sagetile de directie plus "x" pentru jos si "spacebar" pentru sus. Ok.
Ce ma intreb eu este de ce mama dracului dupa ce sunt pe zburatoare si apas pe mers inainte, merge si inainte si IN JOS?! Eu nu apas pe x ca sa mearga in jos, dar totusi se duce asa. Pana in momentul in care atinge pamantul sau alta suprafata tare. Ridicat sus merge drept acum, nu o mai ia in jos de capul lui.
Ai crede ca in nspe patch-uri cate au fost de la The Burning Crusade au avut destul timp sa corecteze asta, dar ca multe alte mici chestiuni care ar fi trebuit rezolvate le-au lasat cu bug-uri.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu