miercuri, 23 decembrie 2009

Bicicleta medicinala

Mi se sufla din culise ca nu am spus nimic despre bicicleta medicinala, pe care a luat-o taica'miu in principal pentru ca la varsta si spatele lui are nevoie de exercitiu. Ne-a sosit ieri, gata asamblata, pentru ca a luat una expusa in showroom, ca sa nu mai stea cineva sa o monteze.
Cine naiba statea sa asambleze la ea si sa o surubareasca, eu sigur nu aveam chef de asta. Daca nu se baga in calculator sau macar in priza, nu am nici un interes sau pricepere.
Trebuie sa recunosc ca e foarte misto cu bicicleta medicinala pe balcon, e aer curat, exercitiu, nu e foarte frig din cauza caloriferului mic pus si de la cat pedalez ma incalzesc. Setarile de dificultate au diferente cam mici intre minim si maxim, dar se simte ca oboseala dupa 2 minute de pedalat.
Chiar imi place, sper sa ma ajute sa nu lancezesc in ultimul hal si poate chiar sa dau jos cateva kilograme, acum am 78 si daca ajung la 75 as fi foarte fericit.
Ar fi chiar perfect daca as avea loc sa pun laptopul sa ma uit la film 10-15 minute cat pedalez, poate rezolv ceva.

Vad ca deranjez si sunt in plus la bicicleta. Asa ca nu o voi mai folosi, ma voi abtine de la a inoportuna.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu