marți, 23 decembrie 2008

Nesociabil, misogin si cu draci

Starea mea naturala, cam aproape intotdeauna. Uneori ceva mai mult, ca de exemplu azi, pentru ca in mod socant si complet surprinzator se intampla sa nu ma pot abtine sa fiu dragut. Eu fac eforturi sustinute, dar a dracului fatalitate, esuez.
Ceea ce in sine, nu e chiar asa o mare nenorocire, pentru ca se mai intampla, nu-s perfect. Necazul e ca in acele extrem de rare ocazii in care nu m-am sculat cu fata la cearsaf si pata deja pusa si vin cu elan muncitoresc "azi vreau sa fiu un norisor roz pufos si plin de dragalasenie", mi se da peste degete, labute sau sunt tras de mustati. Motive variate, desi adevarate, cea mai mare parte fara substanta. Si natural bineinteles, daca nu ma lasa sa ma port dragut asa cum stiu eu, ma intorc instant la vechea setare pe uracios, sarcastic si ticalos.
Dupa care se mira de ce nu sunt EU sociabil. De unde dracu' sa stiu eu sa fiu sociabil cand de fiecare data e litanie de certuri, reprosuri si observatii. Si uneori se potriveste la fix sa ma scarbeasca la loc de fiintele umane, ca doar eu voiam sa ajut, ceva gen "lasa tanti stai tu jos si odihneste-te ca fac eu in loc".
Nu stiu sa ma port frumos, si sunt destul de sigur ca nu ma intereseaza, cea mai mare parte a timpului. Oamenii imi plac prea putin, prefer computerele si animalutele, primele pentru ca sunt previzibile si ultimele pentru ca sunt cinstite. Cred ca e destul de clar ca eu nu simt nevoia sa fiu sociabil, ca de fapt eu nu simt nevoia de cei din jur sa ma interactionez cu cei din jur. Daca vor ceva de la mine, ar trebui sa isi faca timp sa ma invete, altfel eu sa fac efort venind de la mine, de la improbabil la imposibil.
In ultima vreme am fost si mai si ca de obicei, am dormit putin, prost, multe motive de stres si nemultumire, unele chiar reale. Cu mini concediul pe care il am de sarbatori, ar trebui sa ma mai linistesc si eu, cu ceva odihna sa devin mai calm si sa vad altfel viata. Poate chiar sa progresez de la femeile sunt niste vite proaste la femeile sunt niste vite.

Un comentariu:

  1. hm, cum spui tu.. dar nu stiu de ce nu cred decat, cam jumatate din ce spui tu despre tine.. :))

    RăspundețiȘtergere