marți, 29 iulie 2008

Nu am fost la Lenny

De ce nu am fost la Lenus Kravitzzz? De LENEEEEEE, de aia.
Aia de vindeau biletele ma obligau sa imi fac cont ca sa pot vedea daca mai sunt disponibile. Daca erau disponibile luam 2. Daca luam 2, este evident ca nu ma duceam singur. Daca nu ma duceam singur, evident era fata.
Dar mi-a fost lene sa imi fac cont. Si scarba. De ce sa imi fac cont degeaba pe site-ul lor de idioti? Ca sa ma umple de spam? Nu se face asa cretarzilor, nu se pune sula in coaste, se arata frumos ia uite ce bilete si locuri misto mai avem, click aici de facut cont si rezervare.
Partea a doua e ca a fost un esec fulminant, cam cum sunt toate concertele vedetelor astea straine care au cam iesit din termenul de garantie. A gresit orasul, dupa 20 de ani de la revolutie, cioara drogata greseste orasul.
S-a behait, s-a scalambaiat, s-a schimonosit ca o maimuta coborata din copac ce e. Toate fufele s-au extaziat, ce voceee areee si ce sexyyy eee. Rahat cu perje, in zilele mele cele mai dezastruase (acum chiar avand unele de acest gen, detalii mai incolo) arat mai bine. Sunt saten, ochi albastrii, trasaturi roman-germanice, ce mai, visul umed al lui Hitler despre supra-omul arian. Si asta pe salariul si banii mei fara exagerari, ia sa bag eu vreo niste mii de euro in haine, accesorii, alte dotari, sa vezi atuncea ce super star la soare te puteai uita, la mine ba.
Nici nu conteaza ca nu am deloc talent la cantat, nici macar playback nu-s in stare sa fac. 2-3 melodii despre ce trafic cu teme copiate faceam in generala, copiute la liceu, si referate la facultate ca sa imi stabiles credibilitatea de infractor. Tunsoare periuta, sa para c-am iesit din puscarie proaspat iar operatiile estetice care au lasat cicatrici, sa le las nemascate pentru trecutul meu fioros de cutitar. Cateva disperate dupa 150RON pentru 8 ore de hostess la fiecare brat, melodie despre cum mor dusmanii mei de plictiseala ca nu ii baga nimeni in seama si femeile cum ma sug de bani si de altele si gata nenica, autentic star si vedeta. Si ma dau pe Youtube, sa fiu aproape de fanii mei, pentru ca sunt un artist adevarat, nu ahtiat dupa bani. Ahtierea dupa bani vine doar dupa ce ai succes.
Muzica e o industrie, artistul un produs care fabrica si se fabrica. Succesul inseamna ca are vanzari, ce nu se pot obtine decat prin conformismul cu asteptarile cumparatorului.
Asta nu mai e arta, e productie in masa.

2 comentarii:

  1. Te iei pe nedrept de oamenii care se tund periuta :).

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu, chiar deloc. Mai ales avand in vedere c-asa sunt tuns si eu.

    RăspundețiȘtergere