sâmbătă, 15 martie 2008

Disperare mare pe HI5

Eu cred ca incep sa fiu din ce in ce mai scarbit de HI5. Ma uit la actualizarile facute de cei cativa pe care ii am in lista de prieteni, cata disperare e sa adauge cat mai multi necunoscuti intre asa zisii prieteni. Pai nu cred ca ei chiar ii cunosc pe mai mult de 1% din oamenii aia, macar sa ii fi vazut vreodata la fata. In lista mea nu am decat persoane pe care chiar le stiu, nu pot sa spun ca suntem prieteni apropiati - nu e genul meu sa acord atata incredere. Dar am dat refuz la toti cei care de care habar nu aveam cine naiba sunt si de unde au aparut pe capul meu.
Ma uit la pozele puse la profil de fubulinele disperate, sunt self inflicted. Si le-au facut singure, nu au avut si ele pe cineva sa le faca poze. Si pe urma isi trec la profil cam toate ca sunt single, desi au cate un idiot care cica e prietenul sau iubitul lor. Ok, relatia aia conteaza asa de mult ca te dai disponibila pe o retea de socializare. Ca sa ce? Sa agati? Dac-as prinde prietena mea cu asa ceva pe HI5 dupa cativa ani de relatie, o trimit la plimbare de stoarfa ce e, e clar ce mult respect are pentru noi.
Si pe urma mai sunt si luzerii de pe HI5, care umbla disperati sa adauge tipe in lista de prieteni si pe urma lasa comentarii baloase la pozele fubulinelor. In speranta ca poate iese de o partida mica sau ceva, probabil. Da' sunt penibili rau, aceleasi comentarii lipsite de originalitate, facute peste tot pe unde apuca. Nici nu-mi mai vine chef sa comentez la poze, nu-i nimic nou de spus.
Retelele astea de socializare gen HI5 si Myspace sunt pentru mintile slabe care nu-s in stare sa traiasca pe cont propriu. Ce-i aia 11 mii si ceva prieteni? Voi realizati ce inseamna 11 mii si ceva de click-uri de mouse ca sa accepti atatia prieteni?!
Mi se pare ok ideea sa te mai vezi cu cunostiintele, sa mai iesi la un suc sau o pizza si o bere. Dar ce se intampla cu HI5-ul asta e o alergare bezmetica dupa atentie.

Un comentariu: