duminică, 10 februarie 2008

Sub buget

Fiind weekend si cu prea mult timp liber (si bani :D) s-a luat o decizie executiva ca ar fi cazul pentru o reimprospatare a gardorobei. In consecinta s-a mers in expeditie la Mall, la Colin's. Colin's este magazinul meu preferat de turcisme, si asta tocmai pentru ca au si modele care sunt simple, cu design elegant si clasic. Nu strident, nu cu nspe mii de buzunare, fermoare, briz briz-uri si culori tiganesti.
Planul pe care mi-l facusem eu era sa cheltuiesc pana la 1000RON pe haine si ceva accesorii, adica vreo curea doua pentru blugi.
Rezultatul din pacate a fost cam departe de ce aveam de gand:
  • o pereche de blugi, albastri, design clasic, simplu
  • o geaca albastra, subtire, de primavara cu fermoare si un pic rezistenta la apa
  • un hanorac, cu gluga, fermoar, albastru fara vreun desen pe el care mi-a placut de cand am intrat in magazin
Nu am gasit insa o geaca de iarna, groasa, dublata si cu gluga care sa imi placa sau sa imi vina bine. La Colin's era una pe un albastru superb, dar imi era mica pentru ca am spatele prea lat. Am fost si pe la altii de curiozitate, dar nu am gasit ceva care sa imi placa la fel de mult. Sau sa mi se potriveasca. Kenvelo vax, Adidas aveau o geaca din aia bine dublata, cu gluga dar era pentru vreun shaormist inveterat de cel putin 120 de kile. Nike nu avea nimic pe dimensiune, poate una neagra cu linii albe care s-ar fi murdarit cu mult succes si avant. Champions nimic. Lotto la fel.
Ce naiba e asa de greu sa ai stoc la tzoale? Eu cum sa imi ating bugetul de cheltuit pe haine daca ei nu au stoc? Nu pot sa cumpar decat ce au, ce vad si ce imi place. Macar am gasit cate ceva care sa imi placa. Nici curele nu aveau, sa am si alte modele pentru blugii mei. Trebuie sa ma mai duc, poate si la Unirii, am pofta si de niste sepci si o geaca de blugi. Cine stie ce mai gasesc pe la ei, daca ma apuc si umblu si caut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu