sâmbătă, 1 martie 2008

Curvele Vodafone

Daca tot pleci din tara m-am gandit ca ar fi cazul sa imi activez roaming-ul pe telefonul mobil, sa pot suna acasa si sa pot fi sunat sau sa primesc SMS-uri.
Gasesc eu frumusel de unde se face asta la Vodafone pe site... si aici incepe curvasareala. Optiunile sunt complicate, ca sa te fraiereasca mai bine cu tarife prezentate abscons si neclar, abonamentul pentru optiune intr-o parte, tarifele in alta. Trebuie sa ai grija sa selectezi operatorul lor preferat, altfel ti-o furi la tarifele standard cand suni si trebuie sa suni tot in operatorul lor preferat. Eu am ales pana la urma Vodafone Passport, m-am gandit ca daca sun merita mai mult tariful ala de conectare impartit pe mai multe minute + tariful national functie de destinatie. Acuma, daca sun de afara in retea Vodafone si am minute gratuite, ma costa doar conectarea pentru ca dupa conectare sunt in retea in care am gratuit. Cel putin asa ar trebui in teorie, daca nu o sa incaseze un proces din care o sa imi fac vila. Imbecilitatea lor nu are limita insa, dupa ce trimit cererea de modificare ma anunta ca Vodafone Passport va fi disponibila dupa urmatoarea factura din 22 Iunie. Sau sunt niste curve lenese care au nevoie de 4 luni de zile pentru un cacat de optiune, sau sunt niste curve proaste si lenese care nu au actualizat textul pe un cacat de site. Sa vedem cum e cu procesarea aia in 24 de ore, ca pana luni cand ajung eu la Hanovra sunt 48 de ore.
Nesimtirea cea mai mare insa este la optiunea Vodafone Europe, unde daca verifici un numar de Vodafone Romania sa vezi daca este eligibil pentru tarifele speciale primesti un mare NU aici. Pai cam cum vine asta?! Romania nu este in UE? Vodafone Romania nu este in partenerii Vodafone?!
Asta zic ei de numarul meu propriu si personal care este in reteaua lor de 6 ani:
Numărul introdus nu aparţine unui operator Vodafone, partener Vodafone sau unei reţele fixe din Europa. La apelarea lui se aplică tariful internaţional standard.
Niste curve ordinare. Doar pentru asta ar merita niste amenzi, cam ca alea pentru Microsoft.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu