sâmbătă, 12 ianuarie 2008

Mi-am adus aminte

Prea mult timp liber, asa ca o sa ma laud un pic. Am in fine termopane in sufragerie, ar trebui sa ajute ceva la pastratul temperaturii in camera si vara si iarna. Si sa faca economii la curentul electric, reducerea poluarii si a risipei de energie electrica sunt importante pentru mine.
Luni am din nou planuri sa fiu dragut, de data asta doar folosindu-ma de bani ca sa cumpar ce piese mai e nevoie pentru PC-ul unei persoane importante. Evident o placa de baza MSI, un P35 Neo2-FR si niste 3GB memorie A-Data Vitesta. Placa video deja este, hard disk-uri si restul de piese sunt de la sistemul vechi iar procesor o sa-si cumpere - trebuie respectata si independenta ;)
...
Socoteala din casa nu s-a potrivit exact cu cea din targ, P35 Neo2-FR au avut succes si nu mai erau sa am de unde sa o iau. La transportul urmator.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu