luni, 19 noiembrie 2007

NWN2:MotB

Btw, am reusit saptamana ce tocmai a trecut sa imi iau jocul de la posta. Nu am platit decat 2RON taxe postale si nimic altceva, deci am iesit se pare ceva mai ieftin decat daca il luam de aici. Dar deranjul, drumurile, nervii si injuraturile nu prea merita cei 10$ economisiti.
Pachetul a fost trimis cu posta normala, nu DHL/UPS/Fedex sau care o mai fi, a ajuns intact si in vreo 10 zile sau poate chiar mai repede. Jocul in tipla, sigilat, asa cum nu l-am vazut decat foarte rar la noi in magazine in raft - asta e respectul pentru client si banii primiti de la el.
Evident l-am instalat peste NWN2 original pe care il aveam luat de la noi si a mers foarte bine mersi, si-a luat singuri update-uri si tot ce mai avea nevoie. In plus merg si salvarile de anul trecut din NWN2 asa ca totul e ok in partea asta.
Performanta inca lasa de dorit la mine, dar nu cred ca pot arunca cu pietre avand in vedere ca am un 1950PRO si un P4 de 3Ghz in loc de un Dual Core.
Intrebarea e daca si cand voi avea timp sa termin NWN2 si sa mai trec si la add-on.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu