marți, 13 noiembrie 2007

Noi muncim când vrem


Nici azi n-am putut să-mi ridic jocul. Nu au program decât de la 10 marţea şi joia. Sigur că pe spate scrie programul, da' nu m-am uitat.
M-am obişnuit prost, de când nu mai lucrez la buget am uitat că era sub deviza "noi muncim când vrem". Nu merită luat nimic de pe ebay dacă eşti în România, mult prea multe dobitoace care-ţi pierd timpul: RATB-ul cu hărţi, trasee şi linii dintr-o realitate alternativă, vaci de poştă care muncesc 2-3 ore pe zi, traficul nenorocit de toţi morţii de foame aciuiaţi în Bucureşti şi mai ales impresia că "merge şi aşa".
Pe net nu scria nimic de nici un program. Vreo hartă sau mijloace de transport în comun de folosit nici o şansă. Poşta a rămas cu Ceauşescu şi comunismul în mileniul trecut.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu