luni, 26 noiembrie 2007

Jurnal de manager

7:30 Sar ca un arc, trebuie sa ajung primul la birou, ca sa dau un exemplu, dar si ca sa-i fac pe subalterni sa se simta prost.
8:30 Sunt deja instalat la birou si cu ochii in computer. Ii astept sa vina, ador senzatia aia de vina combinata cu frustrare din ochii lor, cand vad ca eu am ajuns deja.

9:00 Asistenta pe care o oblig sa vina odata cu mine, desi are un copil mic, imi aduce ceaiul in cana preferata. Ma stramb, pentru ca iar a uitat sa puna 2 picaturi de lapte, cum stie ca imi place, asa ca i-l dau inapoi.

9:02 Incep sa vina angajatii, le zambesc cu toata gura. Ei stiu ca eu stiu ca ei stiu. Dau o raita prin invitatiile pe care le-am primit. Aleg sa merg unde stiu ca o sa fiu vazut de cei mai multi colegi de industrie, ca sa arat ca exist si sunt activ si imi pasa.

9:20 Citesc mailurile. Toata lumea a vrut sa-mi spuna cate ceva azi. Le citesc numai pe alea de la persoane care conteaza pentru mine: parteneri de business puternici sau sefi din retea. Restul dau fwd la asistenta.

10:00 Incep intalnirile: iau mutra serioasa si dura, de sef, ca sa inspir prestanta si sa le bag frica-n oase.

12:10 Gata, am muncit destul. Marea smecherie cand esti manager este sa-ti alegi oamenii care sa faca “the dirty job” pentru tine, nu sa tragi ca un nebun.

12:20 Spun asistentei sa nu ma deranjeze nimeni ca sunt foarte ocupat si eu ma uit pe net sa gasesc un ceas pe care mi-l doresc de multa vreme.

13:30 Ies la masa cu un prieten care are o afacere sa vedem cum putem sa facem o combinatie. Dupa ce punem burta la cale, universul ni se deschide in fata ochilor cu o gramada de posibilitati.

15:30 Imi scriu un discurs pentru intalnirea regionala a managerilor care are maine la un hotel de 5 stele. O sa ma plictisesc ingrozitor, totul e sa pun masca de interes major si sa ma gandesc la ale mele. Am exercitiu, o sa ma descurc.

16:30 Vine un client important care vrea sa discute doar cu mine, desi l-am directionat inca de saptamana trecuta catre altcineva; dar toti se simt mai importanti daca ajung in biroul meu. Ar trebui sa rup bilete, toata lumea vrea la mine!

17:10 Reusesc sa scap de client punand-o pe asistenta (via mail) sa vina sa zica ca sunt asteptat. Ma scuz mieros zicand ca as adora sa mai stau cu el, si fug ca din pusca. Ma pitesc pana pleaca.

17:30 Ah, ce-am obosit! Si tocmai acum incepe sedinta interna unde trebuie sa mediez un conflict intre departamente, s-a umflat gogoasa tare, ma bombardeaza cu mailuri

17:35 Vin toti bosumflati si cu cutitul deschis in buzunar, sa-si ia gaturile. Eu iau o mutra magistrala si tac, iar se cearta. Se pare ca e de ajuns sa fiu prezent ca sa-si rezolve problemele, pentru ca desi n-am abut scos o vorba, totusi la sfarsitul sedintei toata lumea pleaca multumita.

19:00 Mai fac niste lucruri de rutina, adica niste cumparaturi pe net si plec spre evenimentul unde trebuie sa stau 17 minute macar.

21:00 Am scapat, ajung acasa unde zic ca sunt surmenat si ma uit la televizor

24:00 Adorm gandindu-ma ce stres o sa am maine si cat trebuie sa disimulez.

Venita pe mail :))

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu