duminică, 25 noiembrie 2007

Erata

Am scris mai jos despre relatii si femei. Ceea ce ma enerveaza acum cel mai mult este ca am mult mai mult succes la femei, pentru ca in mod sigur nu merit. Sunt egoist, misogin, magar. Daca am ocazia sa ies azi cu una si maine cu alta, le las sa creada ca fiecare e unica in timp ce ma intorc la a treia.
Si nu o iubesc pe nici una, sunt doar o incercare sa umplu un nimic lasat in mine.
Pe vremuri eram mult mai altruist, mai increzator si optimist, inca imi mai aduc aminte ce vise aveam. Ofeream din timpul si persoana mea ca sa arat ce sentimente am si cat se poate conta pe ele. Ma placeam mult mai mult atunci decat ma suport acum.
In jurul meu vad repetat la nesfarsit ciclul combinarilor superficiale, al relatiilor intre un el si o ea care nu se cunosc mai deloc, cu baze stabile in vreo 2 intalniri la teatru si la vreun muzeu plus parerile cunostiintelor comune. Nu pot intelege cum de iau decizii ce le afecteaza viata fara sa se gandeasca la consecinte si cum de nu isi dau seama ca fac gresit ceva, dupa ce au avut acelasi minunat rezultat de vreo cateva ori.
Am vazut pe mess azi pe cineva care mi-a adus aminte de vremurile cand credeam ca exista un suflet care sa il completeze pe al meu. Ce vremuri, cand 2 secunde cat si-a lasat capul pe umarul meu au fost deajuns sa imi schimbe viata. Dar acum stiu mai bine, stiu ca nu am suflet.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu