sâmbătă, 20 octombrie 2007

Una rece, una calda..

Am avut ieri parte de un bou care lucreaza pentru una din cele mai mari companii din lume. Dar un asemenea cretin nu am mai vazut cred nici in ASE, si pe acolo e plin de prof. univ. dr. care nu stiu sa-si citeasca un mail.
De fiecare data aceleasi intrebari, de fiecare data ii dam aceleasi raspunsuri. Ce ma fute pe mine grija de povesti nemuritoare cand in piata concurenta are oferte promotionale, jocuri gratuite, preturi mai mici si mai stiu eu ce.
Eu vreau stoc suficient, preturi bune si actiuni de marketing comune ca doar e interesul ambelor parti.
Si vine un cretin din asta de la o companie la care toata lumea se uita cu respect (nu ca ar avea de ce, practic are monopol si pentru ce practici comerciale are UE-ul ar trebui sa ii bage niste amenzi obscene, dar asa e cu companiile astea din SUA), care nu stie nimic despre produse, nu spune nimic despre ele, nu are idee ce se intampla in alte tari si firme. Vine cu un deget in gura si pleaca cu unul in cur.
...
In alte noutati am avut o idee bunicica pentru un canal nou de distributie, aseara am fost in berarie cu colegii si am bagat 4 beri la halba, nefiltrate, in mine.
A, si stiu specificatiile finale pentru 8800GT, cum va arata placa video, cate vin in Romania, ce versiuni vor fi, ce bundle vor avea, cam ce performante va avea, pretul... cam tot ce se poate sti.
Probabil ca va trebui sa imi rezerv una pentru mine, pentru sistemul care vreau sa mi-l fac de Craciun.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu