duminică, 16 septembrie 2007

Realizari marete

In loc sa imi petrec concediul ca un om normal plecat pe undeva sa ma distrez, am ramas acasa si am frecat menta prin WoW. In paralel cu niste filme si seriale. 2 saptamani irosite, din motive care nu fac decat sa imi adanceasca oprobiul pentru regnul feminin.
N-am avut chef sa ma duc singur unde aveam planificat, nu am avut chef sa agat pe acolo (nu ca aveam ce, romancele le stiu deja, bulgaroaicele sunt urate, nemtoaicele si mai rau, samd). Plus ca e multa munca sa agati, iar eu sunt un lenes notoriu.
In WoW am ajuns la nivelul maxim pentru fierarit, am facut cateva instante din Outland si am fost un speculant ordinar pentru ca am luat niste planuri de la AH si le-am vandut mai scump ca sa fac bani pentru monta epica.
Apropo de crescut nivelul la fierarit, ghidurile de pe net care propovaduiesc folosirea retetelor factiunilor din Shatrath sunt bune dar uita ca este mult mai ieftin sa folosesti componentele setului Khorium Ward (centura, pantaloni, cizme) pentru a face ultimele puncte. Trebuie insa sa ai rabdare sa primesti planurile de la mob-urile specifice de la care pica, dar merita pentru ca ingredientele folosite sunt mult mai usor de adunat si sensibil mai ieftin de cumparat. In plus pentru ca sunt mai putini cei care urmeaza aceasta cale sunt sanse mai mari ca produsele rezultate sa se vanda mai repede. Dezavantajul este ca e un set orientat strict catre paladini.
Interesant e ca realizeaza o combinatie foarte buna cu setul Adamantite Battlegear, pentru ca obiectele lor nu se suprapun in nici un slot.
Toata seria Southpark a mers foarte repede, e un serial foarte bun care trateaza situatii din viata reala dintr-o perspectiva ironica si impartiala mi s-a parut mie. Pacat ca nu au mai multe episoade pe sezon, dar pe de alta parte trebuie sa mentii un nivel al calitatii.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu