marți, 4 septembrie 2007

Rasnitza la service

Rasnitza mea principala, acum scrie de pe laptop :P, este la service la Itdirect. De notat ca programul lor de lucru este mai relaxat, 9.30 se poate transforma in 9.45. Eu am ajuns inainte sa descuie poarta, actiune la care se preta una din d-rele care lucreaza la vanzari.
Partea de lasat la service a fost ok, mult mai bine decat alte firme care nu stiu cum sa faca mai misto de client ca a fost prost si a ajuns la service. Colegul de la service putea sa fie ceva mai putin afectat de faptul ca mi-am bagat singur conectarile pentru cablurile USB in placa de baza, cred ca isi pregatea portita sa fie vina mea ca s-au stricat.
Ce ma intereseaza acum e cat dureaza pana verifica problema mea, porturile USB de pe carcasa nu merg si desi nu este un capat de tara este mult mai comod sa infig un USB stick in partea frontala decat sa ma bag in spate.

Editare ulterioara:
  • lasat la service s-a facut repede, comentarii suplimentare nu absolut necesare - bun
  • investigat problema in aceeasi zi - bun
  • sunat ei pe mine - bun
  • rezolvat negativ - rau
  • dat vina pe placa de baza si afirmat ca pe alta placa de baza merg - rau.
  • conectoarele USB din placa de baza functioneaza cu bracket-ul de la MSI - extrem de rau
  • mi-au uitat suruburile pentru panoul lateral, trebuie sa le recuperez - rau
Deci per total nu am de ce sa fiu satisfacut de prestatia service Itdirect.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu