vineri, 14 septembrie 2007

Bani aruncati pe un Sony PSP

Mi-am luat un Sony PSP, alti bani aruncati pe fereastra. Un pixel blocat si care se cam vede, firmware cam greu de downgradat, dar totusi fezabil...
Oricum nu voi pierde eu prea mult timp cu ea, am luat-o pentru ca aveam pofta de un cadou de ziua mea si nu am gasit altceva care sa fie mai interesant.
Acum ca am frecat-o un pic, m-am jucat cu convertit filme in formatul pentru PSP si ascultat muzica am ajuns la concluzia ca e un fel de PC mult, foarte mult limitat, dar care pentru banii oferiti ofera posibilitati relativ variate de distractie. Cu firmware prietenos si un card de 4GB este un centru entertainment portabil.
Ramane sa vad daca e de schimbat din cauza subpixelului busit, dar am eu o presimtire ca in Romania nu prea e cazul de service de calitate.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu