luni, 6 august 2007

Planuri de viitor

Cu ajutorul unui alt membru din ghilda de WoW in care sunt acum am ajuns si eu sa fiu cat de cat fierar bun si cinstit :P. Imi place partea asta de fierarit si vandutul obiectelor, mai ales acum ca am ajuns sa pot face chestii dragute.
Adamantite battle gear este bun pentru tank/DPS datorita bonusurilor pentru viata si putere, eu am vandut un set complet cu tot cu geme puse in el. Asta e partea a doua, ca miner gasesc geme de nivel mic in venele pe care le exploatez pe care mi le prelucreaza un bijutier conform ce am nevoie si ce stie - am folosite geme care dau bonusuri la sanse pentru lovituri critice si putere. Setul l-am vandut ieftin, daca ma iau dupa preturile de pe Alonsus dar eu am vandut in timp ce aia de la AH nu :D.
Multe factiuni au ca recompensa planuri pentru fierari, seturi care au bonusuri specifice si pentru care trebuie sa ai reputatie serioasa. Le vreau :D! Dar intai voi trage tare sa ajung la 70, acum sunt la 69 si mai am ceva, cam 2/3. Pe urma voi casapi monstri de la care pica planurile pentru setul khorium ward, care mi-l voi face mie pentru ca este un set foarte bun pentru un paladin holy.
Iata aici un ghid pentru fierari, cum sa ajungi cat mai repede la skill maxim. Si aici unul cu planurile de varf pentru arme si armuri.

2 comentarii:

  1. Curvesti si tu limba romana, stalcind-o cu un fel de romericana. "Geme". Adica vrei sa spui pietre pretioase.

    RăspundețiȘtergere
  2. Ca sa vezi ca esti bou:
    http://dexonline.ro/search.php?cuv=gema
    GÉMĂ, geme, s.f. Nume generic pentru orice piatră preţioasă translucidă. ♦ Bijuterie sau obiect de artă făcut dintr-o piatră preţioasă sau semipreţioasă pe care sunt gravate figuri ori motive decorative. ♦ (Adjectival; în sintagma) Sare gemă = sare de bucătărie cristalizată, extrasă ca atare dintr-o salină; halit2. – Din fr. gemme, lat. gemma.

    RăspundețiȘtergere