sâmbătă, 11 august 2007

Monta fal fal

Dupa ceva nervi, privind rata de picare a unor obiecte necesare pentru questuri, am ajuns la nivelul 70. Evident ca mi-am luat antrenamentul si grifonul cu care sa zbor, aveam banii deja pregatiti. Este mai incet decat gloaba epica, dar are avantajul ca poate scurta drumul pentru ca nu mai trebuie sa ocoleasca obstacole sau creaturi ostile.
Acum ca am ajuns la 70 trebuie sa imi fac setul Khorium Ward, dar deocamdata nu am decat reteta pentru 1/3 din obiectele componente. Seara in timpul saptamanii am program de capacit creaturile de la care trebuie sa pice planurile pana chiar pica. Am avut o tentativa, fara succes daca nu pun la socoteala calatoriile pana la cimitir si inapoi.
Am vazut multe pareri privind raritatea cu care pica unele obiecte, cu diferite cauze si solutii. Personal am obsevat ca mi se poate intampla sa casapesc cateva zeci de creaturi fara sa obtin nici un obiect necesar pentru ca dupa o iesire si intrare in joc urmatoarele x creaturi sa imi aduca toate cele x obiecte necesare.
Cu monta fal fal am acces in zone in care nu puteam ajunge, trebuie sa ma pun pe facut niste bani ca sa o iau grifonul epic.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu