sâmbătă, 11 august 2007

2017 - Inceputul

Tarziu in noapte, dorm si visez. Nu am cosmaruri, iar in rarele ocazii in care se intampla sa apara asa ceva pot sa imi controlez derularea visului si sa rezolv orice problema. Monstrii care pe altii ii urmaresc in somn, eu le pun pielea pe bat - doar sa aleg ce abilitate sa folosesc. Caderi in gol - am invatat sa zbor. Inecat in lac - am invatat sa respir sub apa. Intrat in clasa sau la curs ca sa imi dau seama ca nu am haine pe mine - imi creez costum pe loc.
De data asta este un cosmar nou, visez ca sunt in parc sau la munte. Undeva cu copaci, iarba verde, e si o intindere de apa dar nu stiu daca e lac sau rau. Mare nu este in nici un caz, de asta sunt sigur. Si cerul se intuneca, norii acopera soarele, dar sunt nori ciudati pentru ca nu sunt de ploaie sau de ninsoare. Dar incep sa apara niste fulgi aurii, nu din nori pentru ca veneau parca purtati de vant dinspre est. Vant, de unde vant ca nu adie nimic, si totusi vin si se apropie. Ajung langa mine si le simt caldura iar cand incep sa imi atinga pielea frig, intra in mine si ard. Incerc sa inghet in jurul meu, dar e degeaba, fulgii nu sunt afectati. Ma concentrez asupra celor din mine si ii imping afara, nu stiu daca e telekinezie pentru ca sunt prea multi si prea mici... mai curand un fel de camp magnetic. Da asta e, il pot extinde in jurul meu ca sa nu las altii sa ma afecteze.
Natura in jurul meu insa incepe sa arate vestejita, ofilita. Fulgii o afecteaza incet si sigur, o omoara. Incerc sa imi extind campul meu de protectie cat de mult pot, dar e prea putin, de-abia ajunge sa acopere un diametru de cativa metri in jurul meu. E visul meu, eu comand si eu decid ce se intampla! Imi adun energia mea, e neobisnuit de mare daca stau sa compar cu ce am facut in alte vise in care aveam nevoie sa pun capat unui cosmar, imi doresc sa fie modulata pe frecventa campului care respinge fulgii si o concentrez intre palmele mele. O adun intr-o sfera ce pulseaza si creste si ii dau drumul in directia din care veneau fulgi Se duce ca un val, impinge fulgii dar eu nu sunt multumit, ii vreau distrusi, eliminati si furia ma alimenteaza cu energie pe care o las sa curga in valuri...
Ma trezesc ud de transpiratie, obosit si cheaun. Dupa un pahar cu apa ma culc la loc si dorm mai bine, fara vise.

Un comentariu: