luni, 4 iunie 2007

Din trecut

Nu vrea sa il vada pe pisoi, dar pretinde ca pisoiul ii este persoana importanta si speciala. Pisoiul incearca sa presteze un DVD cu muzica (tras de pe net desigur, de cumparat la Diverta oricum nu se gasea). Nu, nici asta nu se poate pe motiv ca poate fi acuzata ca e interesata. La fel si la alte nimicuri, gen martisor a spus ca nu vrea din start.
E atat de important si special pisoiul ca nu raspunde la SMS. Cand cineva e important ar cam trebui sa il inviti la ziua ta de nastere, nu? Aparent nici asta nu e cazul aici.
"Facem ce vrei tu, mergem unde vrei tu" ajunge la "am facut eu program", "ne vedem cand vrei tu" e cu * din aia la care scrie "in weekend nu pot". Da' sa te vezi cu prietenele alea de care te plangi ca nu conteaza, ca sunt false si plecate cu sorcova, de asta ai timp.
Cand are timp de pisoi, e ca sa ii spuna "stii, ma vad cu altul".
Si pe urma se mira ca pisoiul nu mai vrea sa stie de ea. Doar a avut rabdare cu ea, a lasat-o sa arate ca a invatat cine conteaza, ca apreciaza pe cine tine cu adevarat la ea. N-a fost cazul, cata rabdare sa ai?!
Ce poti sa oferi mai mult decat timpul si persoana ta, ca sa arati ca-ti pasa si ca meriti sa fii iubit? Nimic.
Or mai fi si matze in stare sa aprecieze pisoi mai de rasa, dar fara pedigree si interes sa isi cumpere unul. Pisoi frumusel, bine crescut, nu musca, nu zgarie decat daca e cazul, vrea in brate sa toarca la stapana lui - si nici asta prea des.

9 comentarii:

  1. Pisoi frumusel, bine crescut, nu musca, nu zgarie decat daca e cazul, vrea in brate sa toarca la stapana lui - si nici asta prea des.

    mi se pare mie sau in mod normal rolurile ar trebui inversate?
    totusi.. ce e normal pe blogu asta??

    RăspundețiȘtergere
  2. Heh, e nasol rau cand nu-ti dai seama de cum stau cu adevarat lucrurile cand se petrec astfel de treburi ... Ever heard of a back-up plan? The fall-back guy? Safety plan? You're it.

    RăspundețiȘtergere
  3. He he, stiu de mult de asta. Ma intrebam din cand in cand daca am gresit atunci, dar acum am vazut ca n-a progresat deloc.

    RăspundețiȘtergere
  4. Ia fa pe indiferentu' sa vezi cum panicheaza. Dar fa-o pana la capat. Adica, las-o in pace ca nu are rost.

    RăspundețiȘtergere
  5. degeaba te mai numesti Sir Alex, esti un porc ordinar si un nesimtit, nu stii ce inseamna sa vii sa inveti intr-o tara care se presupune ca ar trebui sa iti fie a doua casa,in schimb te confrunti cu mii si mii de probleme, doar ptr ca tre sa supui legislatiei ptr straini.vorbesc romana foarte bine,stiu istoria romanilor si cand merg aici la autoritati mi se spune ca sunt cetatean strain.am venit sa invat aici nu pe banii tai...ordinarule, dar pe banii statului si am venit ptr ca vreau sa invat si imi place.Nu suntem niste lingai,chiar daca traim intr-o tara saraca si nu noi ne-am dorit sa ajungem asa,asta e politica din tara, asa a fost istoria.Ce poate sa faca o tara mica ca a noastra care depinde in totalitate economic de Rusia?Crezi ca imi place sa aflu ca aproape 2 milioane din populatie sunt plecati dincolo doar ptr ca nu au cu ce isi creasca copiii?Sa iti pui tu cenusa pe cap si sa crezi tu ca o sa iti linga cineva picioarele, sunt demna de faptul ca sunt nascuta in Republica Moldova,am cunoscut aici oameni mai demni ca tine...cred ca esti vreo corcitura, numai ei pot sa isi permita sa vb asa despre noi.Cer cetatenie pentru ca este dreptul meu, eu cer redobandire, bunicii mei au fost romani si am tot dreptul sa o am, eu vb romana poate mai bine ca tine?sunt catalogata ca cetatean strain,de ce?eu lupt ca sa pot sa ma angajez, pentru ca eu vreau si imi place.cred ca nu stii ce inseamna sa lupti si sa trebuiasca sa demonstrezi mereu ca tu esti la fel de bun sau poate mai bun,si asta pentru ca am avut norocul sa ma nasc intr-o tara dominata de rusi si de o conducere incapabila de a guverna un stat.nu meriti nici cel mai mic respect din partea mea,te-as scuipa daca as avea posibilitate,desi nu o sa ma cobor la nivelul tau.

    RăspundețiȘtergere
  6. Sa vad...
    Presupun ca esti moldoveanca. Poate nu stii cum functioneaza economia in Romania, dar impozitele care mi se iau mie la salariu se folosesc pentru plata studiilor tale.
    Presupunand ca vorbesti mai bine romaneste decat mine nu crezi ca ar fi cazul sa inveti si sa scrii corect din punct de vedere ortografic?
    Ai guvern nenorocit? Voteaza altul.
    Ati avut ocazia sa va alipiti Romaniei, nu ati vrut. Sugeti acum de la Mama Rusia. Nu mai luati nimic din Romania la preturi sponsorizate de banii castigat de mine si de familia mea.

    RăspundețiȘtergere
  7. You've got a point Sir Alex!!

    RăspundețiȘtergere
  8. iisuse, care e faza cu pisoiul? e sarbatoarea poponarismului? pe unde citesc toata lumea se crede o chiftea paroasa si alintata

    RăspundețiȘtergere
  9. Pisoiul, coming soon to a blog near you :P
    Mi-ar fi placut sa ma insel, sa ma simt cu adevarat apreciat si dorit.
    Atata timp si efort pentru 2 secunde la un McDonalds, cat si-a lasat capul pe umarul pisoiului...

    RăspundețiȘtergere