miercuri, 25 aprilie 2007

Pietrele rostogolitoare

Aflam din blogosfera (nu dam link, ca mai nou e la moda sa predici sa dai link si pe urma sa boscorodesti pe blog fara) ca s-au dat biletele bune la Pietrele rostogolitoare.
Adica existau si asa ceva? Unde, la tribuna VIP cu corporatistii care cred ca au realizat ceva in viata daca dau echivalentul intretinerii pe o luna pe un concert si ale caror marete realizari sunt o masina in leasing sau un apartament in rate?
Sau poate pe la aia care sunt prin guvern si parlament si au zis sa faca si ei o iesire in multime sa arate ca sunt populari. Mai sunt si afaceristii imbogatiti peste noapte din contracte care se arata ca sa-si etaleze averea ce ar trebui sa faca obiectul dreptului penal.
Daca tot e cazul sa te duci la asa ceva, macar sa iti fie clar ca biletele ieftine le-au luat oamenii normali, neatinsi de atata ipocrizie si cat de cat cinstiti.

5 comentarii:

  1. Te-am legat eu de scaun, ti-am fixat capul cu scotch si ti-am fortat ochii sa fie deschisi cu scobitori?
    Nu.
    Ia da o tura pe la gigel.org.

    RăspundețiȘtergere
  2. mie mi-ar plăcea tare de tot să am şi eu o maşină nouă, la care să-mi permit să plătesc leasing-ul. după aia să te ţii frate. prostia e că, odată luată, mulţi o ţin doar pentru dus la servici şi, rar, la socri. şi, de fapt, asta e problema, acumulează, câştigă, dar nu ştiu, sau sunt prea zgârciţi, pentru a se mai şi bucura de ceea ce au realizat.
    eu, oricum, n-aş da bani pe bilete.

    RăspundețiȘtergere
  3. hait la cat de expirati e aia ma mir ca se duce lumea, de snobismul....

    RăspundețiȘtergere
  4. pai muzica alora daca fost odata valoroasa atunci mai e si acum. snobii ii stim cum arata, da-i dracu, si locurile cele mai misto la un concert de rock sunt la gramada in fata scenei asa ca aia care stau pe scaune chiar o ard degeaba. plm nb

    RăspundețiȘtergere