miercuri, 11 aprilie 2007

Neogen din nou

Mirificul site care este BestJobs, vrea neaparat sa ma ajute sa am salariu mai mare. Foarte frumos, mai ales ca eu nu am calcat niciodata pe acolo sau pe vreun alt site al companiei care este Neogen.
Data trecuta cand incepusera cu astfel de imbecilitati nu puteam nici macar sa intru sa imi modific preferintele pentru asa zisul meu cont pentru ca nu era facut de mine, nu era activat sau confirmat de mine. Solutia atunci a fost sa intru in cont, sa las numele aberant pe care il inventase Neogen functie de adresa mea de mail si sa schimb adresa cu luati_pula@yahoo.com. Sau era sugeti_pula@yahoo.com.
Presupunerea mea este ca periodic neogen cumpara baze de date de email-uri, abereaza niste nume de utilizatori si incepe sa ii streseze cu rahaturile pe saracii posesori de conturi de e-mail.
Din pacate pentru ei Neogen scapa din vedere faptul ca Romania este parte din UE acum, si curand se vor aplica si legile privind SPAM-ul.
Tupeul maxim? Mesajul SPAM nesolicitat de mine in nici un fel pretinde desigur ca nu este SPAM si are la sfarsit link pentru scos din lista mail-uri care primesc mesaje Neogen.
Eu nu am ce cont sa scot de pe listele Neogen pentru ca nu e SPAM, doar nu am inscris niciodata vreun mail de-al meu la ei. In realitate probabil ca voi inlocui din nou adresa de mail, de data asta cu muie_neogen@yahoo.com

3 comentarii:

  1. Pierdere colosala de timp, if you ask me. Daca vrei sa le dai peste nas ai apucat calea gresita, intrucat ori vor sterge acele adrese de e-mail odata si odata din mail list, ori nu vor fi observate niciodata. In timp ce alcatuiam acest reply mi-au venit 3 idei mult mai constructive si eficiente.

    In orice caz, uite un pont gratis. Cand itroduci codul pentru Analytics, sau de fapt orice fel de cod similar, nu este necesar sa-i dai un nume. Deci poti sterge linistit "Google Analytics" din Footer, asta bineinteles daca nu cumva l-ai injectat acolo ca sa zici subit "big brother knows your IP address". I shiver at the thought!

    RăspundețiȘtergere
  2. Dar eu sper ca vor gasi adresa mea de mail modificata si le va sta in gat. Metoda asta ar trebui adoptata de cat mai multa pentru a-i lovi la bani, trimitand e-mail-uri in van.

    RăspundețiȘtergere
  3. Pai tocmai ca nu-i loveste la bani. Costul propagarii mesajelor este destul de mic privesti "the big picture". Plus ca e o solutie temporara, mail-urile se umplu si nu cred ca are cineva timp sa stea sa si le goleasca doar ca sa traga o tzeapa la niste amarati. Daca vrei sa-i arzi la portofel poti proceda folosind alte metode. Cum ar fi de exemplu, propagarea tuturor adreselor de e-mail ale lor la spammeri, ceea ce va genera mult mai mult trafic pe partea lor => costuri ridicate de sustinere. Plus alte metode similare. Este ceva similar cu spam-ul care-l primeam eu acum odata in SUA in posta. Luam toate aplicatiile de credit si alte balarii care mi le trimiteau, le indesam in plicul platit gata la posta trimis tot de ei si le trimiteam inapoi. Dar ma rog, nu intru in astfel de detalii intrucat chiar nu vreau sa fiu o unealta a raului, indiferent de "victima".

    RăspundețiȘtergere