joi, 5 aprilie 2007

Ass kissin' @ its best

Am rulat un search dupa cu totul altceva si am descoperit ceva interesant pe forumul XtremPC, pe unde imi pierdeam vremea acum ceva timp.
Coae, te facusi mare si tare dupa ce ma'ta si tac'tu s-au emigrat din Romania in maretele SUA si-ai ajuns la vreo firma si-ti permiti sa faci misto de un negru care munceste cinstit ca-ti baga benzina de mai mult decat castiga el pe luna?
Si? Maine scoate un hit rap si se caca pe tine si ai tai de ce se umple de bani.
Ai uitat de unde ai plecat de cand crezi ca ai ajuns ceva.
Tanti, trebuie sa ti se aduca aminte cum ai fost curvistina oportunista si pupincurista? Si ai dat copy paste la o conversatie presupus intre 2 persoane, confirmand inca o data parerea mea despre nativele plaiurilor moldovene?
Ia sa vedem cum va place acum, ca mai exista si alta parere decat cea emisa oficial :))

8 comentarii:

  1. esti prost frate, prost rau :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Eee, uite ca prostul are argumente.
    Ceea ce nu prea se poate spune despre un ilustru Anonim :))

    RăspundețiȘtergere
  3. Imi place de tine, te dai pe fata. Faza cu negru' ti-am mai explicat-o odata, nu ai inteles-o sau nu ai vrut sa o intelegi. O dai la intors spunand ca ai dat nu stiu ce Search, dar noi stim cu totii ca urmaresti forumul, asa in ciuda ca nu mai poti participa. N-am sa ma reduc la nivelul tau si sa te abordez cu acelasi ton si limbaj, iti spun insa ca daca erau tag-uri pe XtremPC reply-ul meu ar fi fost sub unul numit "itsatrap". De ce? Pentru ca a fost o plasa/momeala special intinsa pentru tine ca sa demonstrez unor sceptici un punct de vedere. Si ai muscat-o bine de tot. Asa-numitele argumente sunt total pe langa si nu sunt altceva decat refularile unui frustrat.
    Numai bine

    RăspundețiȘtergere
  4. Oh, am citit inca odata postul.
    "negru ca iti baga benzina".
    Tipul isi baga benzina IN MASINA LUI si s-a trezit de pe nicaieri sa-l frece grija de cata benzina bag eu in a mea si mai mult, sa se amuze. Tie-ti convine sa-si bage altii nasul in problema ta? Daca ai banu' care e problema neica?
    Ziceai ca eu am uitat de unde am plecat, se pare ca tu continui sa ai probleme cu interpretarea simplei limbi romane scrise si nici macar nu esti plecat. Halal nene, halal.

    RăspundețiȘtergere
  5. Sigur ca da, daca te sa te crezi important si demn de atata atentie :))
    Aveam 2 chestiuni de serviciu, si una personala pentru o prietena derivata din una din cele de serviciu.
    Descoperirea "epocala" de importanta nula am facut-o din cauza curiozitatii sa vad cine-i noul moderator penibil la foto/video.
    P.S. e cam de rau cand incepi sa te dai mare cu banii si sa crezi ca esti atat de important incat trebuie sa te urmaresc eu.

    RăspundețiȘtergere
  6. Importanta nula ... nu mai e valabila afirmatia intrucat nu numai ca te-ai sesizat, te-ai si aprins bine de tot. Deci ce urmaream sa demonstrez a fost demonstrat. Ca desi faci XPC-ul in toate felurile, tot te freaca unele. Cat despre dat mare, repet, mai citeste odata acel post al meu la care faci referinta constant, poate-l intelegi altfel. E uimitor nu, cat poate schimba sensul unui intreg post si imaginea unei persoane o singura litera, "m" in aceasta situatie. La fel de superficial ai ramas cum te stiam cand bantuiai forumul si plin de stereotipuri [ai zis negru si bani si imediat la rap te-ai gandit, etc]. Frustrarile domina pe-acest blog si mai multe nici nu mai are rost sa spun. Oricum, nu mai pot eu de parerea ta, am venit pe-aici ca mi s-a semnalat acest reply. Bafta in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  7. Ai venit pentru ca imaginea ta despre tine a suferit.
    Poate nu ai observat, dar m-am tot laudat pe aici ca am Fiberlink. Adica pot sa imi fac gramezi de clone pe care sa iau ban si pe IP ca nu ma intereseaza, se aloca periodic altul. Si nu poti sa dai ban pe toata clasa de IP-uri.
    Ti se pare tie ca m-am aprins. Daca as fi bantuit forumul asa cum iti place sa crezi as fi aflat mult mai devreme ca inca sunt subiect de barfa.
    Calitatea forumului lasa in continuare mult de dorit, deocamdata avem exemple de moderatori care nu au inca idee sa-si faca treaba lor dupa regulile si termenele impuse de ei.
    Se pare ca am plecat fortat, dar nu am fost uitat.

    RăspundețiȘtergere
  8. Barfa este sarea si piperul discutiilor ... picante. "Calitatile" tale sunt legendare. Am venit pentru ca, repet, o anume persoana mi-a spus ca merita sa citesc ce-ai scris ca am avut dreptate si e de-a dreptul hilar. Imi place insa cum incerci acum sa muti atentia negativa.
    Judecand tonul, cuvintele derogatorii alese si contrastand acest post cu celelalte orice om cu un gram de discernamant ajunge la aceasi concluzie. Coae, tactu, ma-ta, "ai crezut ca ai ajuns ceva" fara sa ai habar de ce vorbesti si asa mai departe. Te-ai aprins nene bine de tot si-mi place :)
    Inca odata citesc faza cu "iti baga benzina tie" si ma umfla de-a dreptul rasul. Numai tu sti ce-ai priceput din postul ala.

    RăspundețiȘtergere