luni, 19 martie 2007

... cu diploma

De ce.
De ce? Pentru inceput pentru ca am avut deja parte de vreo 2 modele din seria Walkman. Nici unul cu problema asta.
De ce? Pentru ca pe mine ma duce mintea, si probabil ca si pe multi altii, sa isi puna in playlist doar melodiile pe care vor sa le asculte. De asta se pot incarca pe baza de album, pe baza de artist sau chiar pe baza de folder.
De ce? Pentru ca am laptop si timp sa il folosesc ca sa scriu despre idioti care nu stiu sa foloseasca telefonul mobil cu care se lauda.
Sa povestesc ca eu, care nu-s mare smecher expert in tehnica ca-s economist, cum am reusit sa imi conectez telefonul mobil la laptop sau desktop prin bluetooth si sa imi fac conexiune la net prin el care functiona si in timp ce foloseam un headset bluetooth ca sa vorbesc cu cineva?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu