sâmbătă, 3 februarie 2007

Mi-am primit o leapsa

He he, in fine prima mea leapsa. Primita de aici
Ia sa vedem...
1. Am pe fata 3 cicatrici, nu doar 2 cum ar crede lumea. Prima e de la un cap spart la mare, a doua de la o operatie de imbunatatire a mutrei mele si cea care nu se vede e in pleoapa ochiului drept de la un alergat cu farfuria in mana, impiedicat in cabluri de la un ambalaj de frigider si farfurie sparta, pleoapa perforata etc.
2. Contrar parerilor emise de "admiratorii" mei, sunt fecioara dar nu si fecior ;). Nu, nu s-a rezolvat online, ci live. Desi am avut si experiente online.
3. Cand eram mic am avut platfus, am purtat si ghetutele alea dezgustatoare maro.
4. Undeva inainte de clasa a 4 am furat un pix creion de la un coleg care avea o punga intreaga. Am facut-o doar pentru ca avea atatea si se lauda cu ele, nu pentru ca aveam nevoie de pix. Nici nu imi placea modelul prea mult. Cativa ani mai tarziu mi-am adus aminte ce am facut si am aruncat pixul.
5. Cand eram adolescent am avut un moment in care am descoperit alcoolul sub forma de visinata si am cam atacat damigeana. Mi-am dat seama ca sunt pe aratura la timp, nu m-am facut de ras sau ceva, doar am incetat abonamentul la damigeana.

Cam astea ar fi din secretele mele, lucruri putin stiute. Acum sa vad cui pot sa o dau mai departe.

2 comentarii:

  1. Si eu care evitam sa-ti trimit leapşe, pentru ca aveam impresia ca nu prestezi. Deh, daca n-am ţâţe...

    RăspundețiȘtergere
  2. Trebuie sa fie si misto ;)

    RăspundețiȘtergere