luni, 15 ianuarie 2007

România muncitoare


Prima mea zi la job-ul, aşa că să încerc să fac impresie bună şi să ajung la timp.
În poză se observa specia corporatist de metrou. Genul care are mobil de la firmă, dar îşi papă de sub unghii ca să aibă bani de benzină în weekend să mearga cu rabla luată în leasing la munte. Unde dacă chiar mai are bani din salariu suge vreo 2 ore, chiar 3 dacă e expert, dintr-o apa plată cu lămâie.
Ce vreţi, e la regim prescris de nutriţionistă şi trebuie să-l urmeze într-un club de fiţe. Altfel mu are efect.

8 comentarii:

  1. sal.am si eu un w850 si nu am optiunea de facut poze pe 800x600 cum ai facut tu iar zoomul digital nu merge pe 2 mpx iar pe 1mpx si vga este de doar 2,5 x nu 4x.care este faza?si inca ceva.eu am un card de 2 gb plin si are o latenta pana deschide fisierele.;a fel ti se intampla si tie?si inca ceva.dak ai observat sus pe muchia telefonului in partea stanga a butonului de on/of are ceva ca un led alb. ce este chestia aia si la ce foloseste dak sti ?

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu am facut-o 800x600, asa a devenit de la depunerea din telefon.
    Deocamdata nu am card de 2 giga, fisiere am doar vreo jumatate din cardul de 1 giga, si nu are intarzieri in operare.
    Led-ul l-am vazut si nu mi-am dat seama de la ce e, nici din manual nu m-am prins la ce serveste.
    Sorry, il am de prea curand si nu prea am raspunsuri.

    RăspundețiȘtergere
  3. mersi oricum.sper sa mai comunicam.si eu il am de circa 1 sapt.si deaia am intrebat.per total esti multumit de el?mie imi place designul si calitatea sonorului,claritatea displayului.si sa mi spui si ce versiune de soft ai.al meu e R1GB001 l-am luat de pe site de la sony aseara.

    RăspundețiȘtergere
  4. Stai că nu mă prind. Deci băiatul ăla de lângă oglindă e focusul postului asta?

    Mie îmi place cu metroul! E singurul mod de transport care e cât-de-cât lipsit de stres.

    RăspundețiȘtergere
  5. I-am luat niste JabraBT620s, casti stereo pe bluetooth pentru device-uri care suporta A2DP. N-ar fi trebuit sa dau bani si pe asta avand in vedere ca mi-am luat si un mouse Logitech V400, nu suport sa nu am back si forward la veun PC sau laptop pe care il folosesc curent.
    Am fost slab :(! Dar voiam si cam trebuia sa le iau oricum, as fi vrut sa fiu in stare sa mai astept.
    Firmware am aceeasi versiune dupa debranding, am ales versiune care sa aiba si limba romana.
    La display, foarte bun de altfel, nu sunt de acord cu ajustarea automata a luminozitatii. Si faptul ca se umple de amprente.
    De acord cu designul si calitatea sonorului.

    RăspundețiȘtergere
  6. pe mine ma cam streseaza faza cu latenta in meniu de care iti spuneam.am scos cardul si la fel face...o intarziere de cateva milisec pana intra in meniu sau submeniu.nu pot sa mi dau seama de la ce si nici nu am avut ocazia sa umblu pe un alt w850 sa vad dak face la fel.in fine la cate chestii multimedia are cred ca e normala faza asta si tre sa ma obisnuiesc. ps cat te au costat castile pe bluetooth ca vreau si eu sa mi iau??

    RăspundețiȘtergere
  7. 300RON, de la un magazinas din gangul prin care se intra in Unirea. E imediat dupa intrarea la McD.
    Merg sa fie folosite si cu telefonul si cu PC-ul in acelasi timp, pe Bluetooth. Folosesc protocoale bluetooth diferite si se poate.
    Calitatea sunetului este acceptabila, nu exceptionala.
    Acum le-am pus in PC cu USB-ul, se aud ca niste obisnuite plus un pacanit relativ regulat in el.
    Oh, exemplarul luat de mine cred ca era ultimul dar pe site-ul Jabra cred ca te descurci sa gasesti importatorul daca cei de la care am luat eu chiar nu mai am.
    Sa le vad cum rezista si se comporta in timp.

    RăspundețiȘtergere
  8. chestia aia din stanga sus, ca un led alb, e senzor de lumina. daca e mai multa lumina afara, face si el ecranul mai luminos (si se vede mai bine), daca e mai putina, il face mai putin luminos (si scade consumul).

    RăspundețiȘtergere