marți, 26 decembrie 2006

Urarea de Craciun

E traditional sa faci urari de Craciun persoanelor din viata ta. A mea a sunat asa:
De acest Craciun alb, de care vad pervertirea sarbatorilor traditionale romanesti ca sa arate ca cele americane, nu imi ramane decat sa va urez sa aveti parte de oameni in stare sa va faca un bine, nu doar sa vi-l doreasca.
Alex

Non-conformista si nu excesiv de optimista. Dar oamenii in stare sa faca un bine in loc sa vorbeasca despre el, aia sunt eu. Si macar e cinstita si din suflet. De prin urarile primite de mine:
Sarbatori luminoase si sa dea Domnul ca tot ce va doriti sa se indeplineasca! Craciun fericit!
In seara asta speciala, cand din veacuri, daruri multe din an in an ne-au fost menite, ca daruind la randul nostru celor de langa noi din dragostea, bucuriile si realizarile noastre sa ne intoarcem cu multumire spre Cel ce in asta seara S-a nascut! La multi ani!
X si Y va doresc sa aveti un Craciun fericit, bogat in daruri, sanatate si belsug in toate !
Un Craciun Fericit si un An Nou bogat. La Multi Ani !
Mos Craciun bate la usa, scoate mana din manusa si va da din palma lui darurile cerului,langa brad si langa foc, sa va umple de noroc. CRACIUN FERICIT!
Spiritul sarbatorilor sa v-aduca multe bucurii alaturi de cei dragi, iar pentru anul care vine multe, multe impliniri!
Craciun fericit!
Vreo 3-4 din astea sunt de la persoane de care nu am mai auzit de la urarile de sezon din anul trecut. Sunt degeaba. Dar probabil ca le atat de lene sa editeze lista aia pe care trimit SMS-uri din astea ca am ramas agatat prin ea si eu. Please die.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu