marți, 5 decembrie 2006

Generos! De ce?

Pai pentru ca am primit si o veste buna, pe langa atatea proaste. Si e chiar importanta, mai importanta decat imbecilitatile de care am avut parte.
Cand se rezolva o chestie din asta neplacuta unei persoane care conteaza pentru mine simt nevoia sa fiu si eu bun si generos, ca sa arat ca merit sa am parte de vesti bune.
Eu sunt asa intotdeauna, incerc sa arat ca merit ce primesc.
Nu-s de principiul intoarce si celalalt obraz, ar trebui sa fie clar asta de mult. Dar cand cineva face ceva bun si frumos, oricat de mic, ar trebui incurajat. Iar cand face ceva rau trebuie pedepsit conform faptelor.
Nu e mai bine sa-ti cheltuiesti energia, timpul si banii cu persoanele pe care le iubesti? Intotdeauna am crezut ca persoanele iubite trebuie sa treaca inaintea dorintelor de retributie impotriva acelora care merita pedepsite. Cum ai putea pretinde ca iubesti pe cineva daca alegi sa nu le faci lor un bine ca sa fii tu egoist si sa iti satisfaci tie o placere primitiva?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu