marți, 5 decembrie 2006

Cumparaturi electronice - studiu de caz Gameshop.ro

Acum ceva saptamani mi s-a pus pata ca vreau sa imi iau Warcraft 3 Reign of Chaos si Warcraft 3 The Frozen Throne. Ok, gasit oferta buna la Gameshop.ro. Am facut comanda si am asteptat sa fiu sunat, ceea ce nu s-a intamplat. Pentru ca nu aveau jocurile in stoc asa ca nu prea aveau de ce sa sune. Sun eu, pentru ca eu am facut si plata jocurilor plus transportul folosind cardul. Banii respectivi din card au disparut.
Sun, aflu ca nu e in stoc, aflu de returnarea banilor. Astept cateva zile, nu apar banii. Incep sa bomban si sa fac urat cum doar eu stiu sa fac. Pentru cine nu stie, sa citeasca mai in urma, se vor edifica.
Ma duc si imi cer un extras de cont de la banca, acela imi arata ca suma returnata nu ar fi plecat din cont niciodata, nu este nici urma de plimbarea ei. Ciudat, dar se pare ca incepe sa fie BCR-ul in culpa pe aici cu ceva. Dar eu stiu ca la BCR daca imi sunt trimisi bani pe contul meu dimineata inainte de 12 ei apar in card seara dupa 18. Asa ca imi dau voie sa imi sara tandara si intreb pe site-ul Gameshop.ro daca trebuie sa ma duc la ANPC sau Politie.
La care primesc un e-mail politicos in care ma anunta ca se vor interesa de chestiune. Bila alba ca au stiut sa fie politicosi cu un client recalcitrant ca mine.
Fix o ora dupa primul e-mail mai primesc unul de la procesatorii de plata electronica in care si ma anunta politicos ca suma a fost returnata si sa ma interesez la banca de ce nu s-a deblocat suma respectiva. Inca o bila alba.
Suma respectiva apare inclusa in suma totala din extrasul de cont, dar nu apare si la bancomat. Ciudat. Dar maine voi fi un pic incomod cu BCR-ul.

2 comentarii:

  1. Plecaciune patitule, dar cand e vorba de jocuri de pe net, si gameshop, sau alte siteuri de cumparaturi online, intotdeauna suna/email inainte sa comanzi ceva si sa platesti cu cardul.
    Eu am cumparat odata "Outcast".. super joc, din vremurile scurte si demult apuse ale voxelilor, si atunci evident ca nu il aveau pe stoc, dar eu anticipand asta, am cerut plata ramburs. Si au cautat in toata tara, pe la filiale de diverta/best, pana au gasit 1 buc joc.

    La fel si pe digitalworld.ro - multe chestii sunt "pe stoc" dar defapt nu sunt, sau nu au culorile afisate, ceri negru, iti trimit argintiu, pt ca deh, asta aveam, etc. Intotdeauna plata ramburs cu astia! :D

    RăspundețiȘtergere
  2. Banii nu ma deranjeaza aas de mult. Ma deranjeaza ca trebuie sa fiu dezagreabil ca sa ii recuperez, si nu mai am chef acum.
    A se vedea postul despre generozitate.

    RăspundețiȘtergere