joi, 26 octombrie 2006

Stiri degeaba

RDS cumpara CZone Militari. Mi se fal fal ca un provider mare cumpara pe unii care au pe fata tracker de torrente. Multi idioti cu mintea slaba nu stiu cum sa mai analizeze stirea asta si sa faca politica pe marginea ei. Muriti in bezna bah!
Moldovenii sunt in continuare tampiti. Motivul. Sau bosorogii aia de la Phoenix pe care ii cauta moartea pe acasa si nu-i gaseste ca-s in turneu au dat vreo spaga la ziaristi. Cate-o muie de fiecare, ca asta pare sa fie tariful zilele astea pentru celebritate.

7 comentarii:

  1. Se vede ca tu ai problema mare la bibilica sau poate esti tu un mare analist si nu stiam noi unde sunt geniile romaniei.

    Parerea mea , sterge situl si dormi mai mult , ca vad ca esti cam obosit si te doare capul rau de la o vreme.

    RăspundețiȘtergere
  2. Bine ca nu conteaza parerea ta de idiot.

    RăspundețiȘtergere
  3. Din pacate cred ca esti cam complexat ca esti banat pe unele trackere! De...atitudinea ta...lasa de dorit!

    RăspundețiȘtergere
  4. O, inteleg sa fiu banat cand nu respect regulile lor. Ca pe torrentleech, unde am incalcat regula privind discutiile politice.
    Dar pe filezone.ro care sunt niste distrusi, dar cu pretentii, care nu au respect pentru parerea utilizatorilor... i-am inscris pe neogen.ro, daca tot le place SPAM-ul asa de mult.

    RăspundețiȘtergere
  5. cat de ipocrit sa fii ca sa folosesti torentele dar sa te dai mare "anti pirat" ? STFU

    RăspundețiȘtergere
  6. Torrentele se pot folosi si pentru activitati legale. Ipocrizie ar fi sa spun ca le folosesc doar pentru asa ceva.
    Dar la mine acasa pot sa fac ce vreau eu, e raspunderea mea. Nu sunt o mare firma, ISP cu trackerul lui propriu. Imi stiu lungul nasului.

    RăspundețiȘtergere
  7. singurul care are nevoie sa ia muie ca sa ajunga ceva esti tu(si vad ca te agiti rau) iar bosorogii aia de la phoenix ar zice probabil la fel ca tine ''Bine ca nu conteaza parerea ta de idiot.''

    RăspundețiȘtergere