vineri, 20 octombrie 2006

filezone.ro sunt dampulea

Observ ca imi place foarte mult sa folosesc termenul asta invatat de la Gogu Kaizer.
Nu stiu cum se face, dar am primit acum ceva vreme invitatie sa imi fac cont pe filezone.ro. Nici acum nu imi este clar de unde au facut rost de adresa mea de mail.
A fost aproximativ ok la inceput, indeajuns incat sa donez 4$ in total.
Dar din pacate nu sunt decat niste romanasi tembeli, care nu-s in stare sa faca o treaba ca lumea. Nici macar cand e ilegala. Am atras atentia staff-ului ca nu e normal sa primesc de 2 ori de la acelasi membru acelasi mesaj care repeta aceleasi informatii care le-am citit deja in anunturile de pe site si in faq si in reguli. Nu au corectat acest aspect, din contra. Primesc de la mai multi membrii ai staff-ului aceleasi mesaje imbecile si de mai multe ori pe deasupra. Le atrag din nou atentia ca nu isi fac treaba ca lumea. Si cum ma asteptam primesc warning. Le cer sa imi explice de ce observatiile mele merita warning. Desigur ca nu sunt in stare, doar sunt niste impotenti indolenti. Mareata lor indicatie era sa sterg eu mizeria facuta de ei. Ca tot omul am intrebat de ce sa muncesc EU, pentru o treaba pe care EI nu-s in stare sa o faca bine. De ce ma streseaza pe mine care imi vad de download si upload in loc sa ii besteleasca pe aia care nu le respecta regulile?
Nici nu m-am deranjat sa verific contul meu, la cat de neanderthalieni ii stiu eu, sigur e banat.
Dar cred ca voi face o mica plimbare pe Calea Victoriei, pe langa sediul ORDA. Tracker de torrente nu-i infractiune asa grava. Dar sa faci bani de pe urma asta... e alta mancare de peste.
Si mai vor unii in UE. Se imbata cu apa rece ca meritam. Cu ce, cand nici macar intr-un domeiniu ca pirateria nu sunt in stare sa tina pasul cu UE?

9 comentarii:

  1. Esti prost frate, cat ai stat pe acolo si luai nu te gandeai sa faci vizite la Orda, cum nu-ti mai merge treaba te gandesti la ce cautam noi in UE. Pai cu unii ca tine sigur nu o sa ne fie bine.

    RăspundețiȘtergere
  2. Amice... esti ros de ciuda.
    Atat pot sa-ti spun !
    Oare te-ai fi asteptat sa te aprobe cineva ? Nici nu stiu de ce am intrat sa citesc aberatiile tale de impotent intelectual !

    RăspundețiȘtergere
  3. Mai multe de invatat! Si apropo sa inchizi ODC inainte sa te duci..eventual si muzica pe care o asculti cu prietena ta!
    Esti penal!!!

    RăspundețiȘtergere
  4. Penibil.Adica faptul ca primesti niste mesaje cu regulile era asa deranjant?Se pare ca e nevoie de aceste mesaje,pentru imbecili ca tine,donatiile sunt cat se poate de voluntarii,nu te obliga nimeni.

    RăspundețiȘtergere
  5. Atata timp cat "adminii" repeta ca papagalii mesajele care sunt deja acolo si de fapt nu sunt in stare sa isi faca treaba mai bine uitati-va la voi in oglinda de exemplu.
    Si alt aspect ... oare de ce nu mai functioneaza site-u tocmai de duminica ? de putini bani ce au facut ... ca vorba aia aveau cu ce sa il plateasca ... aveau unde sa il tina ... chiar nu aveau scuze.
    Si sa nu aud comentatii despre picare .. e clar ca e lucratura exact cum a zis mai sus baiatul. mai iesiti pe la aer torrentistilor :)

    RăspundețiȘtergere
  6. ....domnule alex ice...esti dampulea si din aceasta cauza iti dam sa sugi.

    La mai multa muie (pt tine).

    RăspundețiȘtergere
  7. bah,esti chiar retardat, scuze ca iti spun asta, dar esti un mare CRETIN !

    RăspundețiȘtergere
  8. Esti un mare jeg uman! Cine nu-i prost ca tine ar trebui sa moara dupa tine!?!?!?! Mare gunoi de om esti.

    RăspundețiȘtergere
  9. bah prost esti.. retardatule.. daca tu esti prost si futut in cur nu inseamna ca tre sa`i futi si pe altii penalule!!!

    RăspundețiȘtergere