luni, 9 octombrie 2006

De weekend

E luni, cea mai tampita zi a saptamanii. Si martea e cam rea. Miercurea e ok. De joi incepe sa fie chiar interesant. Iar vineri e de-a dreptul bine, ca vine weekend-ul. Nu stiu voi, dar eu de obicei in weekend scap de job. Nu ma mai intereseaza contractori idioti, nu am treaba cu serviciul, ma lasa lumea in pace. Si atunci profit sa ma uit la un film, mai bag un joc, un serial, citessc un webcomic... o adevarata orgie, nu?
Stau de vorba cu prietenii si cunostiintele pe mess, si uneori chiar ies la un film, o plimbare in parc sau chiar un film la Mall. The Mall, primul si singurul care exista pentru mine. Tot nu imi place afisarea aia de fitze acolo, dar asta e, trebuie sa te adaptezi la cerintele pietei. Daca piata e proasta nu are sens sa cheltui energie incercand sa o educi, pentru ca nu vei reusi.
Eu nu prea ii inteleg pe cei care muncesc atat de mult sa se distreze. Ii vedeti si voi, sunt cei care trebuie sa plece la munte, sa mearga la concerte, sa arunce bani prin cluburi zi dupa zi. Cei care trebui sa aiba vacante prin Malta, Spania, Franta... De ce fug oamenii astia de viata lor? Ce e asa oribil in viata lor, in familia lor de trebuie sa fuga atat de des si atat de departe de ele?
Cred ca si mie imi place sa ma distrez, chiar daca nu ma innebunesc dupa iesitul prin cluburi. Dar chiar nu inteleg de ce trebuie sa munceasca, sa se chinuie atat de mult ca sa se distreze. Sa se agite atat de mult, sa cheltuie bani si energie ca se intoarca de unde au plecat.
Voi intelegeti ceva din toata agitatia asta browniana?

Eu n-am avut un weekend asa de agitat. Sambata am bagat pe teava niste filme, desi acum mi-e greu sa imi aduc exact ce am vazut. Cred ca un Star Wars IV Theatrical Release, primele 2 episoade din BattleStar Galactica sezonul 2, primul episod din Lost sezonul 3, The Rundown cu The Rock... si puteam sa jur ca am mai vazut un film, da! Am vazut Are we there yet?. Misto comedioara, m-a distrat.
Duminica am fost ceva mai ocupat, m-am dus la niste prieteni acasa sa ma ocup de un laptop si un desktop. Am mai stat de vorba de una, de alta, am rontait prostii... Si am lasat folosibile rasnitele respective dupa vreo 4 ore si un pic.
Si bineinteles, am invatat-o la rele pe dolceanna >:). Ca tot se plangea un oarecare ca nu a fost recompensat (btw, de ce barbatii trebuie sa se gandeasca intotdeauna la "recompensa" cand fac ceva pentru o femeie? Oare chiar suntem asa de primitivi?). Eu sper sa ma asculte, unii oameni trebuie sa-si aduca aminte ca-s oameni, chiar daca au pretentii de vedeta.

4 comentarii:

  1. BSG sezonul 3, nu 2!!! Come on, man...

    RăspundețiȘtergere
  2. Deja au ajuns la 3?
    Eu intai am scris 3, da' m-am gandit din momentul de solitudine in care eram (ca de aia am laptop si wireless in casa, sa nu scape lumea de mine nici in momentele de "solitudine") ca nu se poate sa fi ajuns deja la 3 asa ca trebuie sa fie 2.

    RăspundețiȘtergere
  3. Dacă fac un banner cu "Momo, eşti un animal!" îl pui pe blog?

    RăspundețiȘtergere
  4. Dupa cum se vede, l-am pus :P

    RăspundețiȘtergere