sâmbătă, 23 septembrie 2006

Vineri seara... la noirceur d'une ame

Cred ca e de oarece notorietate ca eu si viata sociala nu prea ne avem bine. Cam am aversiune pentru exemplarele societatii presupus umane.
Totusi vinerea asta am iesit din mormant. La propriu. Pentru ca toata ziua am fost rupt de durere si niste drumuri dese unde de obicei lumea se duce singura. N-am ajuns nici la birou cum vroiam. Am bagat Smecta si ceai de menta in draci in mine, indeajuns incat sa nu se vada nimic pe mine. N-am citit chiar degeaba Sun Tzu, cand esti slab prefa-te puternic. Si am iesit la o plimbare in Cismigiu. Unii oameni se incapataneaza sa NU aleaga ceea ce stiu ce le-ar face bine. Colio a spus-o foarte frumos:
Tell me why are we, so blind to see
That the one's we hurt, are you and me
E destula nefericire si tristete in lumea asta, dar sa o mai si cauti cu lumanarea...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Pe urma m-am dus in Coyote Cafe la un concert Jukebox. N-a fost deloc rau, fetele cu care am fost sunt de gasca. Foste colege ale unei prietene, care au ajuns prin tot felul de firme din alea cu multi- in fata si -nationale in coada. Deh, lung lantul slabiciunilor :P. Am ras in mine Virgin Colada (ingredientele pareau aproximativ ok pentru ce am sau n-am voie - aici ar trebui sa il iau pe taica'miu la intrebari, sa aflu retetele de la hoteluri/restaurante) si ceai de fructe (astept analize si ironii pe aceasta tema). S-a ras si s-a glumit, chiar s-a dansat un pic, inclusiv eu si s-ar putea sa imi recunosc camasa in carouri pe TV Kalumea. Asta daca m-as uita la postul respectiv. Foarte buni pantofii Dr. Scholl, m-au servit bine si in parc in cafenea.
Serviciile au fost ok, dar muzica live era prea tare si prea gajaita... dar numai titluri bune iar cea de umplutura la fel de buna, ca "Time after time", "Pretty woman", "My girl" dar cu sonor si mai bun.
Acu' dilema mea este: ce au toate femeile astea de vor sa imi faca ele cinste mie? Stiu, drepturi egale, emanciparea femeilor... dar bine ca mai sunt si ocazii cand platesc eu, altfel m-as simti nesigur pe mine... NOT!!!
Da' totusi corporatistul de ASE cu manecile suflecate, incheiate pe contra, 2 nasturi deschi la camasa si dansand... unele lucruri se schimba, altele nu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu