joi, 21 septembrie 2006

Ghita

Am o prejudecata: urasc moldovenii. Si asta e chestiune destul de cunoscuta despre mine. Ma scarbesc ca nu-s in stare sa munceasca, nu-s decat o gloata de idioti, cu tupeu, smecherii si fite. Niste lenesi, inculti, niste hoti si niste betivi.
Ceea ce nu-i asa de rau, ar trebui sa imi convina ca doar ma fac pe mine sa apar bine prin contrast.
Singura lor calitate e ca stiu sa se distreze, sa intre pe sub pielea celor slabi de minte care nu observa cu ce javre au de-a face. Sunt buni numai de petreceri.
Acu', mai nou, unul din moldovenii proeminenti pentru gloata din care vine, in persoana sa Pavel Stratan, a comis-o cu adevarat. Scoate bani din concertele si muzica si CD-urile vandute de fetita lui de 3 ani.
Videoclip:

Buuun!
Unde-i autoritatea pentru protectia minorilor sau cum se numeste ce tampenie de institutie avem noi si se ocupa de asa ceva? Pentru ca legea parca era foarte stricta cu varstele si numarul de ore pe care il poate munci un minor. Si asta pentru cei intre 15 si 18 ani.
Unde-i CNA-ul sa se sesizeze ca un fetita de 3 ani apare la TV cu o melodie care este deliciul tuturor pedofililor?
Unde-s femeile alea despre care tot aud, ca cica ar fi destepte, cu picioarele pe pamant s.a.m.d. pentru ca eu am vazut cum toate nu stiu cum sa se extazieze ca ce draguta e aia mica. Melodia nu are nici o legatura, proastele se uita ca e aia mica si dragalasa si se lasa manipulate de un moldovean imputit, incult si arivist.
Nu v-a ajuns de importurile de doctrine si cultura de la rusi? Mai trebuie sa mai luati inca kk@ de la ei? Carati-va in RS Moldova!

P.S.: Cu moldovencele nu am nimic, fete muncitoare, de treaba.

15 comentarii:

  1. Aşa chiar nu m-am gândit l-am treaba asta. Ai dreptate. Mie mi-au atras atenţia versurile în care ea se laudă că nu se pricepe nimeni să-l aştepte mai bine ca ea, ca apoi să-i reproşeze că vine mereu cu mâna goală. Dar aşa e. Câte ore o fi muncind copilul acela drăgălaş? Oricum, cam dur articol, domnul meu, cam dur.

    RăspundețiȘtergere
  2. E nevoie sa fii dur ca sa pui oamenii sa gandeasca, sa-i scoti din lacezeala si laissez faire, laissez passer.

    RăspundețiȘtergere
  3. hmm..urasti doar moldovenii de peste Prut, sau si pe cei din nord-estul tarii ?

    RăspundețiȘtergere
  4. Incerc sa nu discriminez intre ei, dar cei de peste Prut trebuie sa le multumeasca celor de la O-Zone, Zdob si Zdub si Anna Lesko pentru o aversiune si mai mare pentru ei.

    RăspundețiȘtergere
  5. Tu esti cumva vreun fiu de rege, de vorbesti la modul asta despre "ei" ? Trebuie sa fii ingrozitor de ignorant sa-ti permiti sa spui asemena lucruri despre cineva. Tzi s-a urcat capitala la cap?
    Ai ajuns un fel de Eloa a bucurestenilor, sa arunci cu prostii generalizate in stanga si in dreapta ? :)) Ce-a patzit baieteluuu ? A luat intr-o seara bataie de la nishte moldoveni betzivi si leneshi, si acuma se razbuna ? Grow up, male Eloa :))

    RăspundețiȘtergere
  6. "urasc moldovenii" - zise domnul autor al blogului, care continua chiar aici mai sus "incerc sa nu discriminez..."

    felicitari domnule, sunteti un model de bun-simt bucurestean - keep up the good old nesimtire

    prima si ultima mea vizita pe acest blog

    end-er

    p.s. chiar ati citit ceva de nietzsche sau i-ati pus numele acolo ca da bine? nimic din ce am citit pe acest blog (cat am rezistat - si imi pare rau de timpul pierdut) nu dovedeste asta

    nu astept si nici nu ma intereseaza daca am sa primesc un raspuns la acest cometariu pentru ca nu am sa mai intru aici

    RăspundețiȘtergere
  7. drept la replica ;) http://www.studioprimer.com/blog/?p=12#comments

    RăspundețiȘtergere
  8. Da, imi place la nebunie ca imi combateti parerile pentru care aduc argumente legandu-va de persoana mea in loc sa imi demonstrati cum respecta Stratan legile privind protectia copiilor cand o pune la produs pe aia mica.

    RăspundețiȘtergere
  9. 1.de ce exact sunt moldovenii cea mai jagoasa specie din cate exista in opinia ta?da-mi UN exemplu de moldovean care ti-a demonstrat tie ca e un lenes imputit
    2.pavel stratan nu ar fi dus neaparat lipsa de pubicitate cat s-o scoata pe fi-sa in fata
    3.motivele pentru care stratan si fica-sa fac miscarea asta sunt in mod evident necunocute de tine.pe sistemul daca am un rahat,hai sa-l arunc in altii .se numeste generic frustrare

    RăspundețiȘtergere
  10. Sir Alex Ice said: ... cum respecta Stratan legile privind protectia copiilor cand o pune la produs pe aia mica.
    Relaxedman said: pe ce te bazezi cand faci referire la "produs"? si mai ales, la ce fel de "produs" te referi? sigur cunosti termenul? exprimarea ta e mai potrivita la poarta cortului.
    cat despre urat moldoveni, tocmai i-ai umplut de murdarii pe eminescu, ion creanga...
    in caz ca nu pricepi ce vreau de la tine: tocmai ti-am atacat concluziile.

    RăspundețiȘtergere
  11. Daca zicea cineva de Alecsandri aproape ca ma impresionam.
    Creanga? Un raspopit. Iar Amintiri din copilarie e nu mai bun de cazier.
    Eminescu? Drogat opioman, curvar si nebun mort de sifilis.
    Nu conteaza publicitatea lui Stratan, nu conteaza banii, nu conteaza ca e un jeg de presupus artist. Conteaza doar faptul ca nu e in stare sa respecte legile tarii in care a venit sa faca bani.
    Exemple de moldoveni: colegul din generala, care mintea de rupea cu orice incepand de la temele nefacute si terminand cu ce chestii misto avea el pe acasa, smecherul ala care i-a falsificat semnatura lui taica'miu pe niste rapoarte ca sa isi ia banii fara sa munceasca, lenesii despre care vorbesc la postul despre cercetare care nici macar nu-s in stare sa faca toate hartiile ca sa isi ia banii nemunciti... Sunt de ajuns.

    RăspundețiȘtergere
  12. Tu chiar judeci opera oamenilor prin prisma vietii personale (vezi cazul Eminescu)??? In afara de partea cu "opioman", restul i se poate aplica si tov. V.I.Lenin, care a daunat omenirii prin propria existenta ceva mai mult decat amarasteanul de Eminescu. De asta nu mai zici nimic (pai normal, ca nu era moldovean, ca a luptat din greu cu burghejii, desi era nobil ereditar…). Sau te raportezi strict la viata personala a moldovenilor si cam atat?
    Cat despre Creanga, este opinia ta, desi ar cam fi de comentat si in privinta asteia (calificativul de raspopit si restul despre Amintirile). Parca Ion Creanga scrisese ceva mai mult de atat, tu i-ai atacat(destul de neconvingator) doar opera cea mai cunoscuta si cam atat.
    Vroiam sa te intreb despre SADOVEANU... asta cu ce a pacatuit IN FATA TA (nu te bucura ca la primii doi, ca mai am nume destule pe lista)???
    Cu ce ar fi mai rau Stratan decat toti cei care realizeaza emisiuni televizate (in Romania) in care apar copii (parintii unora dintre ei primesc si bani pentru chestia asta, poate chiar mai mult decat Stratan). Si astia sunt cetateni romani si nici ei nu respecta legile tarii in care s-au nascut si traiesc (according to you, au voie sa incalce legea doar cetatenii romani-nu-i asa ca “Tara noastra e a noastra” si “Romania e pamant romanesc???”).
    Cat despre argumentul tau final (cel cu exemplele) poate fi aplicat oricarei regiuni din Romanica, nu doar Moldovei (nu te chinui sa-mi demonstrezi contrariul; nu vei reusi decat sa ma convingi ca nu iti cunosti tara). Incearca sa gasesti ceva mai adecvat ideii sustinute de tine, rationamentul tau e pe cale sa esueze (inductia nu te ajuta... cel putin aici :)))).

    RăspundețiȘtergere
  13. Statistica arata clar ca Moldova este regiunea cu cele mai multe probleme din Romania. Acidente de masina, batai la betie, sinucideri... orice vrei tu.
    Nu e saptamana in care sa nu apara vreo stire de genul asta din Moldova. Comparativ cu restul tarii care nu apare la fel de des. De ce oare?
    Eu judec pe baza realitatii mele, nu pe iluzii si vise.
    Deocamdata toti moldovenii pe care ii stiu s-au dovedit demni de prejudecata mea. Nu s-a putut conta pe ei decat la placinte, la razboi erau disparuti ca magarii in ceata.
    Ai vrut argumente palpabile si solide, ti-am dat. Acum gasesti motive sa nu-ti covina ca ai primit ce ai cerut.
    Poti sa ma lasi in pace cu scoala de literatura si creatie artistica din Moldova, nu ma impresioneaza greierasii la care faci tu referire. E singurul domeniu in care aveti si voi ceva, ca la munca serioasa nu stiu nici un om de stiinta, nici un inginer, nici un arhitect care sa se fi remarcat indeajuns incat sa fie pomenit.
    Dar da-i inainte cu frecatorii de hartie, ca ei au ridicat tara asta cu vorbe si cenacluri in timp ce altii munceau si puneau cap coada cai ferate, poduri, sosele, construiau cladiri...
    Daca va e asa de bine de ce nu ramaneti la voi acasa? Daca sunteti asa de destepti si de muncitori de ce nu ramaneti in Moldova voastra sa o faceti cea mai bogata zona din Romania nu gaura de la buget care este acum pentru fondurile sociale?
    De ce nu sunteti in stare sa aveti grija de voi cand vin inundatiile sunteti anuntati dinainte?

    RăspundețiȘtergere
  14. :))) esti tare inghetatule... vezi tu, poate statistica te ajuta (ti-as ramane dator, daca mi-ai indica cercetarile respective; as vrea sa le consult eu, nu sa iau de bune spusele tale), dar esti cam nedrept cu saracii autori de diverse... asta-i cusurul tau: nu ai suflet de artist si din cauza asta nu poti admira creatiile unora. incearca si tu sa te relaxezi pe viitor (poate vezi si jumatatea plina a paharului), ca purceaua e moarta in cotet si in restul tarii. Poate Ardealul sta oleaca mai bine la anumite capitole; dar caile ferate, podurile si chiar inundatiile nu au legatura doar cu Moldova-asa cum vrei sa spui tu-.Uite ca iar iti combat concluziile (morometianul din mine ma indeamna sa fac asta). Incearca sa-mi demonstrezi cu exemple din orice zona a tarisoarei asteia ca ai dreptate (mentalitati paguboase si victime vei gasi PESTE TOT). apropo, nu sunt moldovean (daca ai avut vreo clipa impresia) si nici nu am stramosi de pe acolo. dar nu ma pot opri sa admir manastirile din Bucovina sau peisajele superbe din Orientali (e drept ca la ultimele, locuitorii nu au contribuit cu nimic).
    propunere: mai gandeste-te la Sadoveanu, ce zici? poate nu o fi chiar greieras (asa cum il percepi tu). daca nu iti place, discutam alte cazuri. sa ai noroc si sa fii relaxat.

    RăspundețiȘtergere