joi, 21 septembrie 2006

Cercetarea in .ro

Azi am luat din nou la mana raportul trimis de unul din contractorii mei. Sunt niste distrusi din Iasi. La fiecare transa trebuie sa fac aproximativ aceleasi observatii, care desi le fac pe mail ca sa ramana, ele reusesc cumva sa se piarda in vant.
Ele sunt cam asa:

Am reusit sa asamblez ce aveam la 5433, sa fac o analiza de la inceput si pana la sfarsit si pot spune ca sunt aproximativ aceleasi observatii si recomandari de la o transa la alta:
pagina RIA 2 sunt trecute doar activitatile fazei 3. Trebuie incluse toate fazele realizate completate cu cifrele realizate si fazele viitoare doar cu sumele planificate. Activitatile sunt descrise prea detaliat.
lipsesc paginile RIA 4, 5 si 6
lipseste anexa la devizul postcalcul partener, necesara pentru explicarea cofinantarii in natura
in fisa de pontaj nu sunt trecute orele aferente persoanelor pontate pe cofinantare la patener
cu exceptia monitoarele si modemurilor GSM ce este trecut la dotari independente pentru UTI nu este de fapt dotare independenta, cu exceptia modemurilor nu sunt trecute in formularul A2.3 din contract, nu exista un proces verbal de selectie a ofertelor si in final factura doveditoare este in afara perioadei de raportare.
lipseste centralizatorul pentru cheltuielile de deplasare
lipseste procesul verbal de avizare interna a lucrarilor la UTI
lipseste procesul verbal de receptie a lucrarilor de la partener
lipseste fisa de cont operatii diverse pentru UTI
Va recomand din nou sa folositi in realizarea RIA opisul inclus in pachetul cu formularele de raportare de aici.

Si probabil ca la fel voi scrie si la transa urmatoare, pentru ca desi intre formularele de completat este o lista cu ce documente sunt necesare si conditiile in care sunt necesare... e degeaba!
Unul din motivele pentru care am o parere asa de buna despre Moldova si oamenii veniti de acolo.

3 comentarii:

  1. mai usor cu "am eu ceva cu cei din moldova" va rog...

    faceti discriminari pe motive din astea?

    RăspundețiȘtergere
  2. ultima soluţie legată de trafic :)

    RăspundețiȘtergere
  3. Da, eu am aceasta prejudecata care s-a dovedit adevarata de multe ori si deci utila.
    De ce, au multi net in Moldova? De fapt corect ar fi sa intreb daca au timp sa intre pe bloguri, dar nu e cazul pentru ca din statisticele Google Trends judetele din Moldova sunt foarte preocupate sa gaseasca curve, prostituate si p*

    RăspundețiȘtergere