miercuri, 10 mai 2006

Reguli pentru muieri - a.k.a Fulga, Miss Piggy etc.

Bazat in mare parte pe o prezentare primita pe mail :D

Intotdeauna auzim despre “regulile" stabilite de partea feminina. Iata si regulile vazute de barbati.
Acestea sunt regulile noastre:
Te rog sa observi ca... toate aceste reguli sunt numerotate cu "1" CU UN SCOP!
1. Sanii sunt facuti sa te uiti la ei, ceea ce si fac. Nu incerca sa schimbi asta!
1. Invata sa folosesti scaunul de la toaleta. Esti deja fata mare. Daca este ridicat, coboara-l. Noua ne trebuie ridicat, voua coborat. Nu cred ca m-ai auzit plangandu-ma ca l-ai lasat coborat.
1. Sambata = sporturi. Este ca luna plina sau fluxul si refluxul. Asa trebuie sa ramana.
1. A cumpara NU este un sport. Si nu voi gandi altfel niciodata.
1. A plange este santaj.
1. Cere doar ce doresti. Sa fim bine intelesi:
Aluziile subtile nu functioneaza!
Aluziile puternice nu functioneaza!
Aluziile directe nu functioneaza!
SPUNE-MI SI GATA!
1. ‘Da’ si ‘Nu’ sunt raspunsuri perfect acceptabile la aproape orice intrebare.
1. Vino cu o problema doar daca doresti ajutor pentru rezolvare. Asta-i ceea ce pot face. Simpatia este menirea prietenelor tale.
1. O durere de cap care dureaza de 17 luni este o problema. Mergi la doctor.
1. Orice am spus cu 6 luni in urma nu este acceptat intr-o cearta. De fapt, toate comentariile devin nule si neavenite dupa 7 zile.
1. Daca te gandesti ca esti grasa, probabil asa este. Nu ma mai intreba!
1. Daca ceva ce am spus poate fi interpretat in 2 moduri, din care unul s-ar putea sa te supere sau sa te enerveze, considera ca am gandit in celalalt mod.
1. Poti fie sa ma rogi sa fac ceva, fie sa spui cum vrei sa fie facut.
Nu ambele !
Daca deja stii cum trebuie facut mai bine, fa-l !
1. Cand se poate, te rog sa-mi spui orice ai de spus in timpul pauzelor publicitare.
1. Christofor Columb nu a avut nevoie de indicatii, dar nici eu.
1. TOTI barbatii vad doar in 16 culori, asa cum sunt setarile initiale Windows.
Piersica, de exemplu, este un fruct, nu o culoare. Dovleacul este de asemenea un fruct.
Habar nu am ce inseamna mauve.
1. Daca ma mananca, ma voi scarpina. Voi face asa intotdeauna.
1. Daca intreb ce este in neregula si raspunzi "nimic“, voi actiona ca si cand nimic nu este in neregula. Stiu ca minti, dar nu merita sa ne ciorovaim.
1. Daca pui o intrebare la care nu doresti un raspuns, astepta-te la un raspuns pe care nu ai fi dorit sa-l auzi.
1. Cand trebuie sa mergem undeva, absolut orice porti iti vine bine, pe bune.
1. Nu ma intreba ce parere am despre anumite lucruri decat daca esti pregatita sa discutam despre subiecte ca:
Sex,
Sport sau
Masini
1. Ai indeajuns de multe haine.
1. Ai prea multi pantofi
1. Eu sunt in forma. Rotundul este o forma.
1. Un barbat se poarta frumos cu o femeie doar ca sa ajunga in chiloteii ei. Sau ai surorii ei, mamei ei, prietenei cele mai bune etc. Sa negi acest fapt e o insulta pentru ordinea Universului.
1. NU mai tine telefonul mobil in geanta, poseta sau oriunde altundeva decat in buzunar sau talanga la gat. Il auzi in geanta? NU! Il simti cum vibreaza in geanta? NU!
Iti multumesc pentru ca ai citit asta; da, stiu, o sa trebuiasca sa dorm pe canapea diseara, dar stii, barbatilor nici nu le pasa, este ca la camping.
Trimiteti la cat mai multi barbati sa-i faceti sa rada.
Trimiteti la cat de multe femei sa le faceti educatie.

12 comentarii:

  1. Toata stima petru autor. Are perfecta dreptate (cu mici rezerve). Si aici si cu Fraierul Sprite. :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Dumnezeule, cat de misogin esti. But, then again, asa suntem toti...

    RăspundețiȘtergere
  3. Problema nu este daca X este sau nu misogin, ci ca femeile vad asta ca find ceva rau:))

    RăspundețiȘtergere
  4. De fapt, ca sa fim exacti, muierile pretind ca asta e ceva rau. Pentru ca in realitate ele gasesc asta ca fiind foarte masculin si excitant. Motiv pentru care std o cam da cu nuca-n perete cand incearca sa faca pe masculul feroce cu mine, mai ales avand in vedere ca daca face ceva cu prietena lui minora infunda un pic puscaria :))))).

    RăspundețiȘtergere
  5. (Blogger prost, eu am fost ala :D)

    RăspundețiȘtergere
  6. Funi. Din pacate ai fi vrut tu sa faci sex la varsta la care am facut eu. Daca cu prietena mea, minora sau nu, sau cu altcineva, nu te priveste. Juridic vorbind s-ar putea spune c-am fost corupt (ca si cu alcoolul de fapt), lucru la care probabil tu ai visat vreo 25 de ani.

    Tot funi e si faptul ca eu nu fac pe masculul feroce cu tine, eu asa sunt cam tot timpul. In schimb vad ca pe tine te-apuca cate-o perioada de ferocitate, o fi vreo forma de ciclu, you never know.

    Third, dac-ai avea sange-n coaie, i-ai spune asta in fata unei muieri, nu asa, pe blog, si nu in gluma, ca vad ca vorbesti chiar serios. Dar vad ca te roade ceva. Vorba unuia, nu baga mainile-n buzunar, ca la cat de horny esti, iti mananca p*la unghiile.

    Have fun.

    RăspundețiȘtergere
  7. O, dar le-am spus in realitate. Si le-a placut, cum am spus si pe aici. Eu nu vorbesc din fantezii ;).
    Ciudat cum se aplica faza cu coruptul, si la mine e o diferenta de varsta de cativa ani.
    Eu am renuntat la destul de multa politete si ceva inteligenta in comportamentul meu fata de femei = mascul feroce instant.
    Da, chiar e funny. Daca esti un domn, nu pupi nimic. Daca esti golan de cartier iti trebuie agenda sa le programezi si sa tii minte ce ii place fiecareia, ce preferinte are etc.

    RăspundețiȘtergere
  8. Imi amintesti de mine in tinerete as I made Man vs Women thingie. :)

    Dragut si amuzant post :D

    RăspundețiȘtergere
  9. de fapt cred ca toti barbatii care si-au exprimat parerea aici sint nici mai mult nici mai putin decit niste barbati banali.
    adica da-o incolo "un mascul feroce" are si alta treaba (dont make me name examples :P) decit sa posteze pe bloguri prostioare funi-gidilatoare-de-coae de pe mailuri
    nu?

    RăspundețiȘtergere
  10. Un pic de umor nu strica niciodata ;)

    RăspundețiȘtergere
  11. Care umor? Omul chiar se crede interesant...din pacate este doar patetic.

    RăspundețiȘtergere