sâmbătă, 22 aprilie 2006

Despre handicapati

Ce parere aveti despre cei handicapati? Eu am ajuns sa cred ca se impart in doua grupe.
Prima grupa e compusa din cei care nu s-au dezvoltat mental la nivelul corespunzator din 'nspe mii de motive:
- autism
- sindrom Down
- hidroencefalie
- retardare psihica
etc. si Dumnezeu mai stie ce...
Am cunoscut asa ceva de-a lungul vietii, inca de cand eram mic sa ma jucam in Berceni. Erau cei mai buni parteneri de joaca pe care ii puteam avea. Cei "normali" nu ma vroiau (presupun ca avea legatura cu faptul ca nu stiam sa injur, nu eram dur sau cool sau vreun motiv la fel de debil). M-am intrebat intotdeauna cum vad acesti handicapati lumea, cum de nu se supara, cum de le trebuie atat de putin sa fie fericiti, cum de nu sunt deloc egoisti. Ei nu mint si nu inseala, nu stiu sa faca asta.
Sigur, comportamentul lor poate parea de la amuzant la stupid. Zambetele si fetele lor sunt atat de usor de considerate tampite si dezgustatoare de catre cei "normali".
Am niste intre intrebari pentru cei "normali" care se considera mai buni decat acesti handicapati:
Cand si-a batut joc de voi ultima oara un handicapat? Dar cand a facut asta un "normal"?
Cand v-a mintit un handicapat? Dar cand v-a lovit ultima oara un "normal"?
De ce le tin partea handicapatilor? Pentru ca vad lumea in felul lor, cu un suflet curat si lipsit de coruptie... si pentru ca si din dezvoltarea mea au lipsit multe elemente care sa ma faca "normal". Dar acum sunt mai mult decat normal, sunt un nietzschean pentru ca am avut profesori buni si am fost un elev silitor. As fi preferat sa raman handicapat, aveam mai mult respect pentru mine.
Dumnezeu sa le aiba sufletele in paza, cand vor recolta ce au semanat in mine. Da, stiu ca ei cred ca o sa scape fara. Mda... fecioara, genetica austriaca si nietzschean pe deasupra... sigur ca daaaaa! Si marmotzica...
De ce sunt asa de arogant? Si de ce imi permit sa insult pe altii asa? Pentru ca imi pot permite, de aia! Pentru ca daca vine un prieten la mine cu o problema, nu am odihna pana nu se rezolva (dar prefer sa fie prietena, fetele sunt mai... generoase, si duc vorba mai departe printre prietenele despre cat de dragut si puternic si inteligent si frumos sunt etc. etc.). Pentru ca sunt cinstit si corect. Pentru ca sunt puternic si inteligent si aleg sa ii apar pe cei slabi, nu sa ii exploatez. Pentru ca as putea sa fiu o javra scarboasa si aleg sa nu o fac. Si pentru ca daca cuiva nu-i convine felul meu de-a fi... ma doare-n cot ca tot la mine vin cand sunt in rah@ sa fie scosi si sa fie parfumati si aranjati :D.
Si pentru cine nu crede ca cei mici si neinsenmati si slabi pot sa fie eroi, sa citeasca "O poveste cu un hobbit" de J.R.R.R. Tolkien. Pe mine m-a invatat multe cartea asta. A fost prima carte pe care am citit-o singur.
A, grupa a doua de handicapati? O gasiti pe forumul revistei XtremPC. Nu dau link, nu am idee de ce v-ar putea interesa.

27 de comentarii:

  1. "A, grupa a doua de handicapati? O gasiti pe forumul revistei XtremPC. Nu dau link, nu am idee de ce v-ar putea interesa."

    Ma rog, sunt curios pe cine numesti tu handicapati, si mai ales cum iti permiti sa ii faci handicapati, te incluzi cumva printre ei ?
    Scuzele mele, esti penibil la faze de astea, si ar fi indicat macar sa scoti din semnatura ta de pe acolo link-ul inspre acest blog, care nu este decat inca un scancit al frustrarilor care te macina ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Iti suna cunoscut vreuna din urmatoarele:
    Homo noscete ipsum.
    Dubito ergo cogito, cogito ergo sum.
    Somnul ratiune naste monstrii.
    Cumva?
    Eu prefer sa imi stiu demonii, nu sa ii ignor. Daca ii stiu, ii folosesc eu pe ei, imi dau putere. Daca nu ii cunosc, ei ma controleaza pe mine, ma folosesc si ma fac slab.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ma lasale dracu de citate si vorbe din carti, daca ai ceva de zis concret cuiva de ce nu ii spui in fata ?! Stai drept si spune ce ai de spus, chestiile astea sunt ca un colt de barfa, unde te feresti de restul lumii si "ii vorbesti pe la spate", sau cel putin eu asa vad situatia ! Ai ceva de spus, ai cuiva sa ii spui ceva, nimeni nu te opreste sa faci asta in mod direct!
    Si daca o dam in filosofii, hai sa iti spun eu una inspirata din viata, nu citita in carti, demoni ii invingi doar daca ii infrunti, nu daca fugi de ei si te refugiezi intr-un colt unde incerci sa le arati de ce esti in stare ...
    Iar demoni tai sunt unii interiori, nu unii pe care incerci sa ii gasesti sau indetifici in persoanele care te inconjoara.
    Probabil ca te-ar ajuta putin un stil de viata mai deschis si in care ai incerca sa faci mai putine selectii de astea bazate pe criterii personale care nu au neaparat o logica anume ...

    RăspundețiȘtergere
  4. Barfa de colt!? Dupa Blackview-ul despre blogoviziune, si cu link in semnatura la el?
    Teama, ura, dispret, frica, aroganta - astia sunt demoni.
    Poti sa stai linistit, nu are de cine sa imi fie frica.
    Crezi ca sunt idiot? Cum ma avertiza cineva, cred ca le-ar face unora ceva placere sa aiba motiv sa imi mai dea un warning sau chiar ban.
    Poate ca de asta mi-a disparut un banc perfect normal si o poza super amuzanta. S-au schimbat vremurile si obiceiurile? Ca eu la scoala am invatat sa injur de la golani, inainte sa invat sa scriu si sa citesc asa ca falsele pretentii de pudoare sunt cele care chiar isi au locul la gunoi ;).
    Sau postul ala super misto care exprima in termeni IT foarte frumos si poetic trasul matei de coada si furtisagurile de materiale la constructia digurilor.

    RăspundețiȘtergere
  5. cam penibila toata discutia! iar rerirea in masa la un anumit grup cu o eticheta datorata unor intamplari nefericite nu poate demonstra decat ingustime a mintii. iar faptul ca se face asa, pe ocolite este cel putin las.
    "Teama, ura, dispret, frica, aroganta - astia sunt demoni." perfect adevarat, dar ce are a face cu handicapatii de pe diferite forumuri???!!! mai ales ca sunt demonii tai (inteleg eu?)
    adica blogul e drept ca e ceva personal, dar daca faci o afirmatie trebuie sa o intemeiezi pe ceva si sa o nuantezi, ca doar nu oi fi unul de vede doar in alb si negru, nu?

    RăspundețiȘtergere
  6. "A, grupa a doua de handicapati? O gasiti pe forumul revistei XtremPC. Nu dau link, nu am idee de ce v-ar putea interesa."
    Eu cred ca nu stiti sa cititi.

    RăspundețiȘtergere
  7. lol, Sir Ice, iti amintesc cu placere ca esti master poster pe forumul XtremPC. De fapt, ai mai multe posturi decat mine. Teoretic vorbind, stii tu cum e aia, XtremPC e genul ala de forum de handicapati unde tu esti cel dintai... dintre posteri.

    E bine ca la postul cu fraierii Sprite n-ai dat link pe forum. Go ahead, it's fun.

    RăspundețiȘtergere
  8. Asta ma face cel mai indicat sa am o astfel de parere, nu?
    Ar fi trebuit sa ma gandesc la cei care citesc si sa spun ceva de genul "o gasiti reprezentata".

    RăspundețiȘtergere
  9. Într-adevăr te face indicat să spui că pe forumul ăla sunt handicapaţi. Am văzut că ai o părere bună despre tine, totuşi nu te flata în asemenea măsură.

    RăspundețiȘtergere
  10. Nu inteleg ce atata agitatie. Daca parerea lui sincera este ca forumul XPC este plin de handicapati, atunci trebuie acceptata ca atare. Mai ales tu, ice01, cu expresia "cum iti permiti sa ii faci handicapati", esti absolut penibil : e doar un forum, in care fiecare poate avea ce parere vrea despre ceilalti. De ce nu si-ar permite ? Datoreaza cuiva de acolo vreo explicatie ?
    Iar faptul ca a publicat pe blog parerea lui are o explicatie simpla : daca publica pe forum, i se stergea postul si/sau lua warning pentru "jignirea membrilor".

    Am un sfat pentru tine ice01 (si pentru restul indignatilor) : stop failing at internet!
    Frustrarea e la voi in teren, altfel nu v-ati simti asa atinsi de o afirmatie pe net a cuiva cu nickul "Sir Alex Ice", pe un blog personal.

    RăspundețiȘtergere
  11. :-)) Intr-adevar, ma simt mai atins ca un purice cu paduchi.

    Serios vorbind, parerile care trebuie luate ca atare se pastreaza pentru sine, atata timp cat le face publice, sa se-astepte si la o parte de critica. Eu doar trolluiesc. Don't feed the troll, let me starve. Whatever.

    RăspundețiȘtergere
  12. Eu nu pricep de ce atâta atenţie pentru un individ frustrat care, se pare că din lipsă acută de ocupaţie tinde să creadă că-i pasă cuiva de dejecţiile sale.

    Eşti plictisitor băiete. ;-)

    RăspundețiȘtergere
  13. Daca-i asa plictisitor si penibil si toate cele, de ce nu stati in casutele voastre, la caldurica, si veniti sa va agitati pe aici?

    RăspundețiȘtergere
  14. Nu-i plictisitor, pe mine ma distreaza.

    RăspundețiȘtergere
  15. Frate...!!! Cata importanta isi dau unii!
    Chiar posteaza zilnic, de parca omenirea abia asteapta sa le citeasca dejectiile zilnice. :))
    Multi egocentristi mi-a fost dat sa intalnesc pe www.
    Ce sa-i faci daca mi-a trebuit sa ma dau pe www... am mai dat de-un *#%^&

    RăspundețiȘtergere
  16. Abia acum am vazut:
    Sir Alex Ice cel ce "Avea un suflet... candva..."

    :))))))))))))))
    Cat de patetic!!Cat de penibil!
    Da-ti doua palme, ia o doza de morfina cu alcool etilic, respira gaz din conducta, intra in DreamNet, lasa-neeeeeeeeeeeeeeeeeeee.

    RăspundețiȘtergere
  17. Si-abia acum am citit ca unii "este" indignati ca i-ai facut handicapati.
    Ca sa vezi... unii chiar iti acorda importanta. :))

    Bravos... n-ai scris degeaba tona de dejectii.:))

    RăspundețiȘtergere
  18. "Daca-i asa plictisitor si penibil si toate cele, de ce nu stati in casutele voastre, la caldurica, si veniti sa va agitati pe aici?"

    nu crezi ca intrebarea ar trebui sa fie adresata si gazdei? daca XPC este plin de handicapati, de ce mai posteaza p-acolo?

    RăspundețiȘtergere
  19. Etaine> nu l-am intrebat pe el, v-am intrebat pe voi. Daca ideea de forum implica ceva public, in care se intalneste lumea sa vorbeasca, cea de blog implica un locsor ascuns, plin de pareri personale

    RăspundețiȘtergere
  20. :lol: atunci il intreb eu pe el. Daca forumul ala tot are atatia handicapati, moderatori rai la suflet (sau nazisti cum mai scria pe-aici cineva) si ce-or mai fi, carui fapt ii datoram mirobolanta ta prezenta pe-acolo :-P?

    RăspundețiȘtergere
  21. Sa incerc un raspuns finut pe aici.
    Unele comentariile sunt niste comentarii de labagii frustrati care nu sunt in stare sa spuna ceva de genul nu trebuie sa generalizezi, pentru ca printre membrii forumului sunt si persoane decente si dragute (si nu am generalizat de fapt, exprimarea a lasat sa se inteleaga asta) si recurg la atacuri cu tenta personala pentru ca nu ii duce mintea sa formuleze un comentariu la rational si la obiect.
    Dejectii, da' vad ca le papa lumea. Multa lume, de altfel. Au gust chiar asa de bun?
    In ce priveste moderatorii, ma amuza teribil sa le copiez stilul condescendent si superior si sa vad ipocrizia celor care imi sar in cap pentru o atitudine pe care o considera perfect normala de la unul pe care il pupa-n cur.
    Si activez pe acolo pentru ca desi ar fi mult mai bine pentru mine sa nu pierd timpul pe acolo... imi place sa imi dau cu parerea la sectiunile pe care cred ca ma pricep.
    P.S.: multi anonimi am gasit si eu pe net. Boooring!

    RăspundețiȘtergere
  22. Aia cu labagiul frustrat imi suna cunoscut, vad ca ai invatat cate ceva din ce-au zis altii despre tine. We're making progress here :-P

    RăspundețiȘtergere
  23. Credeai ca nu m-am gandit bine daca imi permit sa fac un astfel de comentariu?
    Sa ai tu parte de ce am eu ;)

    RăspundețiȘtergere
  24. Asa zicea si vara-miu cand era inca virgin.

    RăspundețiȘtergere
  25. Eu sper ca e vorba de tine, si nu de var. Ca altfel esti bun de luat la intrebari ;)

    RăspundețiȘtergere