duminică, 16 aprilie 2006

Cu rolele la plimbare

Mi-am cumparat role Salomon Motion 7 pentru femei. In retrospectiva m-am grabit si am gresit pentru ca au alta structura decat rolele pentru barbati si in plus gaseam Salomon Motion 8 la Carrefour pentru barbati, si mai ieftin pe deasupra. Dar am vrut sa am weekend-ul asta role si oricum m-am gandit ca daca nu sunt bune imi cumpar altele.
Si am fost in parc cu o prietena care are mult mai multa experienta in mersul pe role decat mine si prietenul ei. Intai insa am trecut pe la Carrefour, sa isi ia role si prietenul ei.
Eu din fericire am fost destul de destept sa imi iau si echipament de protectie si am facut foarte bine pentru ca am cazut de vreo 4 ori cat eram de lat si lung :))))). Mi-am amortizat bine caderea, si nu am decat o julitura mica la cotul drept. Si niste dureri in mandria posterioara, care a avut rolul principal in amortizarea caderilor.
Daca ai schiat sau ai patinat inainte mersul pe role este foarte usor, dar pentru cineva ca mine e nevoie de un pic de practica ca sa prind partea cu ramasul in picioare. Nu am probleme sa accelerez, reusesc sa ma intorc... dar partea de echilibru si ramas in picioare e mai grea. AM senzatia ca ii fuge prea spre dreapta piciorul meu drept, asa ca i-am scos opritorul acela din spate sa vad cum imi afecteaza echilibrul pentru ca oricum nu stiu sa il folosesc.
In concluzie:
1. luati-va role din Carrefour, cu roti mai mici la inceput ca sa mergeti mai incet si mai stabil
2. luati-va echipament de protectie, pentru palme, coate si genunchi pentru ca sigur veti cadea
3. cand cadeti lasati-va pe genunchi, ca sa nu cadeti de sus si amortizati caderea in palme si in coate si cadeti pe toata lungimea corpului
4. cadeti artistic, nu va plangeti, si poate aveti noroc ca mine sa va ia vreo domnisoara draguta sa va invete sa mergeti pe role ;) (singurul avantaj in cazul in care va duceti singuri, de nebuni)
5. nu va recomand sa va duceti singuri, la inceput aveti nevoie de cineva care sa va indrume, sa va prinda cand o luati aiurea, sa va ridice de jos si sa va ajute daca va accidentati
6. Spring Time din Floreasca are o ciorba de burta super, dupa mersul pe role ti se face foame serios, si te trezesti si foarte obosit pentru ca ai exersat muschi pe care nu i-ai folosit asa intens pana acum
Poze:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Sony Ericsson W800i face poze dragutele, nu? Cu conditia sa folosesti si autofocus-ul :P.

5 comentarii:

  1. Mi-ai luat-o inainte,rautate!:D
    Sa le stapanesti sanatos si la cat mai putine si nedureroase trante! Cu toate ca sper sa nu treaca prea multa vreme pana imi voi cumpara si eu o pereche,imi doresc sa te intrec la piruete,coborari de scari si curbe.Lucru cred deloc greu de realizat,tinand cont ca am patinat pe gheata foarte multi ani!:)Sunt insa curioasa cum se va descurca Vladut..

    RăspundețiȘtergere
  2. Hm..
    sa stii ca ma tenteaza si pe mine o asemenea achizitie. Nu de alta, dar mi-e dor de experientele de la patinaj, unde, spre mandria mea, am invatat the basic moves in aprox. 1 ora.
    Bafta in continuare.

    RăspundețiȘtergere
  3. Eu am invatat destul de repede sa cad cat mai artistic :P.
    Daca stii sa patinezi, cum e cazul la voi, n-o sa aveti nici o problema. Doar sa puneti rolele si sa le scoateti, asta e partea cea mai grea.

    RăspundețiȘtergere
  4. Aia e Alina? Parca s-a mai ingrasat :P

    RăspundețiȘtergere
  5. Dude, tu vrei sa te sinucida? Gaseste si tu o exprimare mai literara cand ai astfel de iluzii optice ;).

    RăspundețiȘtergere