duminică, 26 martie 2006

Realizari maretze :P

Da, m-am intrecut pe mine :P
M-a rugat o prietena sa fac un pc pentru surorile "idiotului" ei. Buuun! Intai si intai ca suma disponibila a fost destul de mica, ceea ce nu a fost o problema asa mare... doar ca nu au vrut cu nici un chip o carcasa mai misto cu sursa de calitate si ventilatoare incluse, in speta asta. Pe urma au mutat termenul de livrare cu o zi mai devreme, doar asa, ca sa descopar eu cat de repede se pot instala Windows XP Professional, Office 2003, Office 2003 Proofing Tools, driveri, update-uri de securitate si Windows Defender... ca de antivirus, defragmentare si partea de vazut filme nu am mai avut timp intr-o ora si jumatate :(. Dar l-am facut folosibil, si la zi cu partea de securitate.
A doua mare realizare e ca am invatat pe cineva sa traga DVD-uri. Venea la mine pentru asta si nimerea uneori in momente incomode, asa ca i-am pus un PC diferita de al meu la dispozitie (ala are doar un DVD writer, al meu are 2 ;), al meu are mai multa memorie, placa de baza mai bunicica...). In fine, in loc sa ii dau peste, l-am invatat sa pescuiasca :D. Cu motivatia potrivita am reusit in 2 minute ce nu au reusit sau au fost altii prea lenesi sa faca in ani de zile.
A treia mare realizare e ca a incetat de mult sa imi pese de gusturile femeilor in materie de "masculi feroce". Oricum gusturile lor sunt mizerabile, iar ei sunt niste amarati la mana a doua. Si imi permit aroganta sa spun asta nu pentru ca sunt mai destept, mai frumos, mai cu bani si mai cu multe alte calitati... ci pentru ca le am pe toate in acelasi timp. Am mentionat si ca sunt mai puternic si ca am pumnul mai greu?
Alta chestie care mi-a iesit e de fapt realizarea unui idiot de prin ASE, care singur a aratat clar si cu dovezi ca neseriozitatea pe care eu am simtit-o la el este perfect intemeiata si ancorata in realitate. Ma amuza din cand in cand sa am dreptate. Cum ar fi in cazul unor fufe care realizeaza ca datorita pozitiei mele le-as fi util si ar fi trebuit sa se poarte mai frumos cu mine in trecut... nu ca n-o sa le ajut dac-o fi cazul, doar acum nu ma mai intereseaza sa ma culc cu ele asa ca nu am de ce sa nu fiu generos. Nu ma intereseaza proastele, iar ele au spulberat orice indoiala in privinta asta. Mentalitate de nietzschean, ce pot sa spun in apararea mea :P.
Asa imi place cand mai apare cate-o proasta cand are necazuri cu pretentia sa i le rezolv eu, ca de', eu sunt fraierul din reclama Sprite care ar face orice pentru niste farame de afectiune. Pst... pst... nu le spuneti cum m-am schimbat, sa aiba surpriza completa la momentul oportun ;)
Da, asta e marele defect al fecioarelor. In mod normal am face cam orice ca sa meritam sa fim iubiti, apreciati si doriti... si cu cat se poarta mai rau cineva cu noi, cu atat mai mult vrem sa ii impacam ca sa ne ofere afectiunea lor. Nu stiu la altii cum e, da' mie mi-a trecut asta, mi-am luat-o pe coaja o data prea mult asa ca acum lucrurile s-au schimbat un pic, asa, mai prin partile esentiale. Fac ce vreau, iau ce vreau si cand vreau. Nu mi se da? Urmatoarea!
Am povestit ca am pus un Arctic Cooling ATI Silencer 5 rev. 2 pe placa video? Mergea si Silencer 4, dar am vrut sa pun cel mai nou si mai bun model. Si daca e bun pentru placi video care emit caldura mai multa decat X800XL-ul meu e clar ca e numai buna :D. Temperaturile au scazut cu 3-4 grade, iar nivelul de sunet... care nivel de sunet, ca nu se mai aude nimic nici la turatie maxima, nu ca ar ajunge vreodata la ea.
Si ca final apoteotic am dat 100RON pe mousepad-uri :))))). Un Raptor P1 si un Aqua A2B. Discutia mai detaliata aici, dar P1 nu vrea sa mearga cu toti mousii, asa cum se anunta pe site-ul producatorului, iar A2B e cam ordinar. Producatorii astia ar trebui sa testeze mai serios si sa bage si avertismente and shit, ca doar curul lor poate fi dat in judecata. Cred ca mai urmeaza o reclamatie la ANPC. Iar cautarea pad-ului perfect continua!

6 comentarii:

  1. What can I say?
    TeCH LiFe !! ;)
    [desi pe mine ma deprima userii care nu stiu sa arda DVDs, sa isi configureze singuri un sistem ori sa isi instaleze Windowza by themselves]

    RăspundețiȘtergere
  2. daca pe boyarul l-ai redus la tacere, pe mine m-ai facut sa zambesc cu gura pana la urechi.:D care va sa zica, nene Iancule, esti un om nou,a?! schimbari peste schimbari!inainte tratai persoanele neinteresante cu "flit, mey, sunt ocupat sa admir peretele" iar acum le oferi ajutor. moaaaaa..si neconditionat. te-as lauda pentru asta dar dup-aia ridici nasul si iar trantesti una dura.:) prefer doar sa iti spun ca e bine sa te porti frumos cu cei din jurul tau. Nu stii niciodata cand vei avea nevoie si tu de ajutorul lor.

    RăspundețiȘtergere
  3. De cate ori am avut nevoie de ajutorul lor, cu adevarat nevoie de un umar pe care sa imi las capul... nu am avut parte de asa ceva. Asa ca imi pot permite sa fac ce vreau, macar sa am motive pe care sa le inteleg.
    Eu continui sa raman uimit sa vad cu ce se multumesc femei curatzele, desteptzele, cu servici bunicel (mod politicos si neutru de a spune ca au stabilitate financiara si singure). Niste distrusi rahitici, idioti, ahtiati de bani... niste mui la mana a doua.
    De-a lungul timpului mi-am facut sange rau pentru niste esecuri genetice pe care daca le-as aduna pe toate si tot nu ar reusi sa ma faca sa simt ca muncesc ca sa le rup oasele... Ma simteam jignit ca proastele alea au indraznit sa aleaga asa ceva, cand eu eram pe acolo, fraierul Sprite, cersind un pic de afectiune. Credeam ca sunt eu de vina, ca am gresit ceva, ca nu merit afectiune...
    Nu vor sa ma vada? Nici eu nu vreau sa le vad.
    Nu vor sa scrie? Nici eu nu scriu.
    Etc. pentru restul mijloacelor de comunicare.
    Stiti ceva? Asemenea jeguri nu merita nici sa aiba onoarea de-a le ajunge sangele pe mainile mele.

    RăspundețiȘtergere
  4. Sir Ice, nu uita ca omul cauta intotdeauna "noul", "necunoscutul".
    La multe din ele nu le-a cazut fisa ca ai putea fi "jumatatea". Pt ele erai doar baietelul acela care se pricepe sa le repare computerele.

    I hope I'm wrong... :|

    RăspundețiȘtergere
  5. Neah, nu gandesc ele in termenii astia. Eu eram doar fraierul care e bun sa le repare si sa le ajute cu orice gratis.

    RăspundețiȘtergere