joi, 30 martie 2006

O zi la birou... o zi proasta

A inceput relativ ok, am ajuns dupa 10... parte din motive obiective si parte pentru a sunt un lenes.
Cand am ajuns mi-am pus un Thermaltake SC Fan II de 90 in PC-ul de la birou, which was nice
Pe urma au inceput sa ma frece cu telefoanele (care au fost decente, nu au sunat in acelasi timp, si-au asteptat fiecare randul), cu plimbarile prin ASE cu ceva acte si intors cu o cutie de hartie, pe urma ceva asamblari de RIA si completari, un dat la sedinta de monitorizari, un borderou... si am ajuns sa fiu fericit ca in 2 zile am mai tocat 1 miliard din bugetul statului si am mai recuperat din intarzierile mele. Asa ca am plecat acasa.
Am incuiat tot, frumos, doar ca am uitat de o colega care era la o sedinta si care a ramas pe din afara. Ma suna fata si zice ca il cheama pe sefu' sa ii deschida. Sefu' fericit nevoie mare pe tema asta, va dati seama. Ca program fix, ca incuie el la ora fixa ca sa nu se mai intample asa ceva etc.
Acu' ce sunt eu chiar asa de vina ca nu si-a luat cheile, sau ca nu am observat geanta, sau ca a zis ca il cheama pe sef in loc sa imi zica mie sa ma intorc sa ii deschid?

2 comentarii:

  1. Eu cred ca fata vroia sa ia pula la clantza :) Poola shefului zic

    RăspundețiȘtergere
  2. auzi, eu nu inteleg ceva. daca acea colega a zis ca il va suna pe sef sa vina sa ii deschida..de ce ti-a mai telefonat tie? doar ca sa te informeze ce are de gand sa faca sau a batut poate vreun apropos subtil si tu nu te-ai prins neam!

    RăspundețiȘtergere