duminică, 5 martie 2006

Legerement pissed off

Mai tineti minte Sony Ericsson-ul meu? Nu cred ca a scapat cineva netocat la cap cu el si headset-ul bluetooth pe care il vroiam pentru el. Am luat un MSI FT 200 si am incercat sa il folosesc. Din pacate cand telefonul si headset-ul intra in standby nu mai ies din el cum trebuie, apelurile care pleaca nu se mai initiaza in el iar cele care sosesc nu mai sunt transferate in el :(. Am crezut ca e exemplarul meu de vina, iar fetele de la Skin Media au fost dragute si l-au inlocuit cu altul nou... care face la fel. Am luat un Plantronics 320 de la Bestcomputers, care in statia de 104 a facut la fel. (Bestcomputers e o firma de cacat, by the way. Unul din vanzatorii lor promitea ca daca am probleme sa vin si a doua zi si mi se dau banii inapoi... iar ei nu au fost in stare sa faca asta 10-20 de minute dupa. Ca sefa de magazin, ca dracu' ca lacu' bla bla). Plantronics-ul l-am inlocuit cu un combo LG4522B, valorificabil el cumva.
Problema W800i-ului cu bluetooth-ul se manifesta doar la headset si e o chestiune pur de software, exemplarul meu nefiind pe lista celor cu tranzistorii gresiti folositi pentru chipul bluetooth. Si mai sunt si alti posesori cu aceeasi problema, aparuta la acelasi firmware.
Asa ca am ajuns sa am la vanzare o gramada de chestii, pentru ca am inceput sa fac curatenie si sa pun lucrurile in ordine.
Bineinteles ca sunt furios ca nu imi merge jucaria, dar poate cu un update de firmware sau cu un mers la service se rezolva.

3 comentarii:

  1. vânzare de vânzare frateee. cearşafuri de cearşafuri. şifonate bine, trădează un macho de macho... ya naughty boy! wait! am văzut o pată...galben cenuşie! omfg, ce s-a întâmplat acolo?

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa stii ca ne-ai innebunit pe toti cu telefonul asta. Nu era nevoe de 3 blog entrys ca sa ne dam seama ca iti place mult. :))
    Bafta la vanzari.

    RăspundețiȘtergere
  3. Unul din motani, Mr. Bilbo, si-a facut un obicei de a-mi lasa "cadou" ghemotoace de blana in pat. Mr. Smaug "serveste" din astea mai rar, asa ca probabil Bilbo s-a exprimat pe acolo.

    RăspundețiȘtergere