marți, 7 martie 2006

Cyclops vs. Wolverine

Iar am un moment meditativ filosofic...
De ce nu pot oamenii sa se poarte politicos si cu respect unii cu ceilalti? De ce nu sunt in stare sa aprecieze ce face alt om pentru ei si sa raspunda la fel?
Mi s-a intamplat sa muncesc pentru aprecierea cuiva in draci, doar ca sa arat ca imi pasa si sa obtin un zambet... ca sa ma aleg ars pe coaja. De ce daca esti dragut si atent oamenii vor neaparat sa profite de tine, ca regula generala desigur - exceptiile sunt rare. De ce nu sunt in stare sa te aprecieze daca te imbraci normal, cu blugi mai vechi, pulover mai ponosit, pantofi normali, fara accesorii... dar muncesti pana la 3 noaptea ca sa ii ajuti? Dar in momentul in care o dai haine branded (Colin's in cazul meu), ceas de firma care costa peste salariul mediu pe economie, ochelari iar de firma, adidasi si pantofi de fitze imediat incep sa se gudure pe langa tine? Chiar daca te porti ca un magar.
Ce legatura au toate astea cu Cyclops si Wolverine? Sunt diametral opusi, chiar daca amandoi sunt eroi pozitivi. Primul este controlat, curatel si in general un animalut de casa. Al doilea este liber, face ce vrea cand are chef, este un animalut salbatic. Si ce nu inteleg eu e de ce daca esti politicos si atent nu esti bagat in seama, in schimb daca scoti ghearele si ii bagi in ma'sa imediat se rezolva. Si trebuie sa recunosc ca e misto sa ii vad cum baga coada intre picioare cand se trezesc cu ghearele mele infipte pana la pumn. Si sa le vad privirile surprinse, pentru ca nu se asteptau deloc la asa ceva >:)
Imi aduc aminte de vremurile de mult trecute, cand tot ce imi doream erau chestii simple... Sa fiu acceptat, sa ma simt dorit si sa nu am alt scop decat sa merit afectiunea pe care mi-o doream. Sa pot sa o tin in brate si sa spun ce simt in timp ce o privesc in ochi era ceea ce m-ar fi facut fericit.
Cum s-au schimbat lucrurile, acum nu vreau decat sa imi se implore mila si sa las in urma fracturi deschise, rani purulente si disperare completa... Oare ce e mai rau: ca imi doresc asa ceva... sau ca pot sa o fac?

2 comentarii:

  1. eu una prefer langa mine animalutul docil si de casa.:)celalalt e sarmant dar cam are firea mea si nu intra doua sabii in aceeasi teaca.:D. Eu am mai spus in multele noastre discutii parerea referitor la aceasta transformare in rau a ta.Nu cred ca purtandu-te urat, rece si crud cu persoana pe care candva ai iubit-o iti vei vindeca sufletul.In cel mai bun caz te vei alege doar cu un ignore definitiv din partea ei si cu trecerea amintirii fiintei tale si a sentimentelor existente candva la rebuturi.Cineva spunea ca e un miracol sa intri in sufletul unei fete si este o arta sa iesi de acolo.Este adevarat.TU alegi daca vrei ca ea sa iti poarte o amintire frumoasa toata viata sau sa realizeze ca ai fost doar o iluzie.

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu credeam ca ii pasa de mine. Ea crede ca sunt inofensiv. Suntem pe cale sa fim din nou chit.

    RăspundețiȘtergere