sâmbătă, 25 februarie 2006

Shooting spree, killing spree, shopping spree si alte excese :P

Ieri a fost o zi destul de plinuta, am alergat dupa tot felul chestii.
Am inceput dimineata cu participarea la conferinta asta, asta insemnand ca m-am dus acolo si am filmat show-ul. Nimic neobisnuit, aceleasi povesti vechi: ce mari oportunitati ofera UE pentru cercetare, ce potential are Romania in domeniu, ce de bani o sa curga. Partea cu formularele kilometrice, pentru fiecare participant la contract, cu tinerii cercetatori care pleaca din institutele de cercetare pentru bani, pentru ca se plictisesc sau pentru ca sunt inconjurati de expirati nu prea apare pe nicaieri. Sa fim seriosi, idei mai sunt, dar realizarea si finisarea sunt mizerabile. Nu mai vorbesc de fraudarea statului cu chestii elementare ca suprapontaj si decontarea acelorasi facturi de 'nspe ori, pe contracte diferite de cercetare. Si pe unii nu ii duce mintea nici macar sa triseze dracu' ca lumea.

Pe urma am dus cadouas micut la impachetat, la Unirii. Si am ramas socat, ca de Dragobete, sarbatoarea romaneasca a dragostei (nu ca as crede eu prea mult in asa ceva) fetele de la impachetat somau surprinzator.

Next pe agenda a fost recuperatul monitorului LCD de la garantie, care in ciuda eforturilor si bunavointei lui QD nu a fost inlocuit :(. Nu imi aduc aminte sa mi se fi cerut parerea cand s-au votat normele ISO pentru LCD-uri... dar era treaba mea sa le stiu, ca doar scopul comerciantului e sa faca el profit. Nici eu nu l-as fi inlocuit pentru 3 sub pixeli, cu reglementarile actuale in vigoare... dar tot de rahat sa iei monitor, sa coste substantial de mult si faca figura asta.

In cele din urma mi-am primit telefonul, un Sony Ericsson W800i cu toate accesoriile (mai putin cutia lui, care era cam mare si greu de transportat) dar cu card Sony Memory Stick DUO Pro de 1 giga, care sa il inlocuiasca pe cel de 512 inclus in pachet. Btw, cardul de 512 e facut de Sandisk, chestie haioasa daca stai sa te gandesti un pic ca Sony Ericsson nu a putut sa isi puna un card al lor in pachet. Am zis in cele din urma pentru ca fetele au zapacit pachetelele intre ele si pana la urma nici parfumurile si nici telefonul nu erau unde trebuie... S-a rezolvat intr-un val-vartej din ala de milioane, cu telefoane peste telefoane, si intersectii reusite in extremis... dar s-a rezolvat. Viata nu ar fi interesanta fara o surpriza din cand in cand, nu?
I-am facut si update de firmware, din start, nu am stat mult pe ganduri pe tema asta. Firmware-ul original era R1N035, destul de vechi fata R1A08 care e cel mai nou acum.
Si o poza facuta cu el;
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Si dupa ce am livrat un parfum, am ajuns si eu acasa, sa ma bucur de jucarelele mele. :D. Si sa ma laud cu ele :P.

2 comentarii:

  1. Sa-l folosesti sanatos!
    Ceea ce e trist la "jucarioarele" astea high-tech e ca e uzeaza moral destul de repede. La anul sigur o sa iti doresti un alt telefon.

    RăspundețiȘtergere
  2. :)))))
    Deja imi doresc un W900i :P

    RăspundețiȘtergere