vineri, 17 februarie 2006

Jucarele noi

Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Stoc nou de cosmetice, click pe poza ca sa vedeti versiunea mare. Produse Dior, Chanel, Lancome... doar ce e mai bun ;) pentru ca "ea" merita. In poza sunt doar niste trusulete Dior de fard de pleoape, primul stoc din ele s-a dus foarte repede si au mai cerut.
Luciul de buze Chanel e asa de bun ca unul l-a arestat sor'mea si l-a platit fara sa discute. Eu sunt inca in soc!

In alta ordine de idei mi-am luat de vreo doua zile monitorul mult dorit :D, am fost asa de ocupat cu el ca nu am avut timp sa postez. Samsung 970P e superb, face fata jocurilor, filmelor si DVD-urilor si TV tuner-ului. Se poate roti pe toate cele 3 axe, contrastul este mai mult decat satisfacator, luminozitatea parca ar putea sa fie o idee mai mare - dar asta poate fi si de la faptul ca nu folosesc utilitarele Samsung, ochii mei o duc mai bine si factura la curent va scadea si ea :D

Si pentru ca am invatat se decriptez DVD cu filme am tras o copie pe un Dual Layer la Mr. and Ms. Smith - pe care il am in original de altfel, dar am vrut sa imi testez abilitatile si capacitatea Asus-ului meu sa scrie pe Dual Layer. Test incheiat cu succes, ramane sa imi fac abonament la Diverta la Inchiriere DVD ;).

Un comentariu:

  1. Nu fi asa şocat. Femeile sar [si] pe nimicuri de genul asta. Daca le dai mai ieftin decat pretul de magazin, e normal.

    Tu n-ai face la fel daca ti s-ar oferi un HIS Radeon X1900 XT pe la vreo 12-13 milioane....?

    Pana la urma eu cred ca fiecre e cu "piticii" lui, nu?

    Apropos de cadouri si vanzari... Mie mi-a placut mult [si] textul unui anunt de pe forumul XPC. Ingenios. Just read it..

    RăspundețiȘtergere