joi, 9 februarie 2006

Ceva noutati...

Mi-a venit in fine Stapanul Inelelor, 6 DVD-uri cu versiunea extinsa asa cum a vrut-o Peter Jackson de la inceput. DVD-urile cu extra-uri nu le-am luat, si asa a durat mult pana s-au tras cei 26 de giga doar pentru filme. Trebuie sa imi iau abonament la net mai tapan :D
M-am decis sa imi iau monitor LCD de 19", candidatul care pare sa conduca pana acum este NEC 1970GX-BK, are o multime de pareri pozitive pe Newegg.
Iar am avut o dimineata tampita, si nu s-a terminat inca... Inca o zi de corectat RIA, nici nu imi vine sa cred ce chestii banale pot sa greseasca oamenii, cu lista de hartoage necesare in fata.
O, da! Mi-am primit fluturasul pe ianuarie, cu consecinta de mai sus :P. Macar jucarele sa imi iau :D

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu